xde idea

>> Saturday, August 8, 2009

hrmmm...kalu dulu....
tempat makan mana yg aku x terjah...sedap ke x sedap ke....aku tibai jark....

xkire la kedai mamak mahu pon hotel...ade member...aku pegi jak kalu fulus mencukupi...

tapi skrg neh....minat makan2 ni berkurangan dah...tp aku heran gak la..apsal berat badan aku x turun2 neh????cobe ko gtau aku wahai cik haza...aku bengang neh...

xde la...nak wat camne.....dah keturunan kan....berasal dari keluarga yg bahagia lah katakan....
badan aku pon bahgia jugak la...

ramadhan bakal menjelma....katanya cik dian plaks nak balik sabah....
ermmm....xleh la ajak dia berbuka puasa bersama di ujung mgu kan....

nak p senyum kat depan umah sape la agak nya ni eh....

kak n? mem? kak j? hrrmmmm....
xpek la....

beli air sirap je la wat buke poser yer...

----semuge puasa tahun piki dapat turunkan berat badan at least 5kg! amin----

tolong doa kan sekali yer......aminnnnnn
ermmm...up sikit....turun 7kg! amin.......

6 KoMeNs...:

nexus_fms August 8, 2009 at 7:00 PM  

aminnnnnnnnnnnnnn!!!

nanti kita sama2 senyum kat umah eid ngan adi ok?! set!!!

.....picky..... August 9, 2009 at 10:31 AM  

eid bz...xsempat masak.....

xper la....kite ajak eid senyum skali k...hakhakkkkks

june abdullah August 9, 2009 at 11:09 PM  

k.j bujang senang ler... kekasih ati dah larik g UK... so turn k.j plak nak ngendeng kat adik2... TING... dian nak balik sabah??? mesti xmeriah poser kali ni...

.....picky..... August 11, 2009 at 6:28 PM  

haaa....tu la tu.....xper kak...

kitorg leh jerk temankan akak makan2 d rumah sana...hehehe, kasi jeles si is la kan....

slay August 14, 2009 at 1:06 PM  

umah mem dh jadi kecik..x leh lak ajk ramai2..nk wat solat terawih bjamaah pon x lepas..huhuhuhu..ak join ko senyum2 kt umah sesape la..eheheh..

tp bestnye lau leh buka ramai2 kn..........

.....picky..... August 15, 2009 at 9:25 AM  

ha'ah...kite p la berbuka reramai kat ner2 nnt k....

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP