tercabut??

>> Sunday, August 30, 2009

Terkejut bile ku masuk ke blog ini..bercelaru jd nye...html nye dah kene makan ulat kah....
lantas ku tukar la ke template neh...adehhh..tensi betul la....

kami balik dari p karok td..heheheh...lepas tensen...baik aku p karok dari aku berbalas pantun ngan rakan sekerja aku dan mnyebabkan aku xbercakap lansung dgn dia hari ni...nyampah betul....

mungkin aku ni dah menjelang kertu...pantang salah sikit....aku rasa macam nak cekik org jakkkk.....ntah la...rasa mcm nak kumpul duit cecepat n buat bisnis sendiri....aku mcm busan dah....

bkan lah aku xsuke ngan kije aku..cume...aku perlukan sesuatu yg mencabar n nak wat decision sendiri la.....

keje skrg x mencabar???ntah la...selain dok sibuk belajar sesuatu yg baru...di awal nya...aku berkobar2 nak capai monthly target....tp, aku rasa mcm di sabotaj jak...ntah la...bulan 8....aku malas sgt dah nak jual....xde mood lansung...mencik....pastu dorg tukar plaks polici nya...mati la.....

**************************************************************************
Sejam Kemudian
**************************************************************************
Hehehehe...dah leh donlod dah winzip....sukak...aku pilih template ni la...nampak pinky jak kan....yg bisik tu piki laa(bile dah kurus nnt) and yg rambut tocang tuh cik aza..hihihi...(piki pakse dia simpan rambut panjang + ori)....
mati la mngenakan partner sendrik di sini...wehhehehe

k la...nak p tidoq la....kat kul 3 dah...sahur??? kenyang lg la ni....xper la.....minum air jerk nnt sambil pejam mata..sediakan botol air siap2 tepi katil...wakakkaaa(punya la malas nak p dapur kan....)

selamat berposer uols...jgn punteng2 yer...ai dah bocor cam cik dian & cik shue dah.....huhuhu...kene berganti la ni.....xper la...raye ke3 terus poser ley????bayen!!!!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP