rentetan

>> Sunday, August 30, 2009

td ai bacer blog cik dian....

pasal camno tau kito eh L....

hrmmm..honestly, i pon tatau samada i ni L ke x...yg ai tahu....ai sayang si dia...ai xsuke bercakap ngan lelaki (kalu terpaksa bercakap pon, rasa mcm annoying gile la....), i sukak tgk pompuan cantek & i bleh cakap lelembut ngan perempuan....

bukan la i x penah bercinta ngan lelaki n tidak di nafikan juga i sedang bercinta ngan cik kak....
tp, obviously....sepanjang kat 4tahun aku bercinta ngan lelaki tu...xpenah rasa nya dalam sehari aku x gaduh ngan dia melainkan masa aku dah rasa busan ngan lelaki tuh...dan aku sebuk mengejar cik kak aku...aku sendiri pon xperasan aku dok mngejar cik kak aku tu...yg ai tahu...ai sukak nak tarik perhatian dia and hepi kalu dapat bergurau senda ngan dia...

ku juga mengakui...sejak dari kecil lagi...aku mmg x suke ngan kawan2 abang aku....kalu dorg mengacau aku...aku maki la dorg...aku peduli ape....aku maseh kecik..xpikir ape2 pon yg bahaya....dorg pon dah tau ngan perangai aku....tpi aku membesar dengan pelbagai nasihat dari mak & family aku...kata nya..xbaek cakap kasar ngan org, jangan ludah2 org...nnt dia gune2 kan aku ngan obat pengaseh...betul gak tuh.....

bukan la dorg tuh nak gune2 aku sebab nak kat aku..ntah2 dorg jelek ngan pangai aku ker..mana la tahu kan...slowly aku berubah..kata2 ibu selalu berada di pikiran aku sampai sekarang walaupon aku sentiasa mendengar nasihat tuh waktu aku darjah 4....

bile aku bercinta plaks...mmg aku jenis yg setia....dapat plaks ngan playboy yg kunun2 nya nak berubah jd baek...bangga la kunun...tp semua tuh x menjanji kan ape2 dah kalu aku sllu sgt gaduh ngan dia....maki hamun jgn cerita la....pukul, sepak terajang tuh jgn di kira...aku mmg jahat......penah gak aku marah dia depan kawan2 aku yg dia xpenah kenal & aku pukul dia di atas ketidak sabaran aku....

sampai suatu ketika....aku rasa cam aku ade trully friend.....dia plaks dah x penting dalam hidup aku...kata nya aku berubah. i dont care coz i dont have a smile pon masa aku ngan dia....setelah sedar yg bercinta dgn nya hanya lah sekadar mmbuang masa....aku sikit pon xleh terima lelaki dalam idup aku.....tatau la kenapa....

bile aku dgn cik kak aku....rasa selesa & tenang.....tatau kenapa....mungkin kah itu cinta??? aku xleh berpisah ngan dia..aku cemburu kalau dia bersama wanita lain....and the most important thing, we grow together for a better living in future....xmembuang masa aku n it is a good courage for me...

nak p berbuka dah la....bayen

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP