adoi.....

>> Monday, August 17, 2009

berhari2 sudah ai demam...naseb baek la bukan penyakit itu....


aku bersyukur..alhamdulillah....mcm di beri peluang untuk hidup semula plaks rasa nya....

syukurla...


aku juga berdoa semoga semua org sehat dan bersama2 kite hadapi idup ini di hari mendatang....


kat opis,aku ngan bos masih lg berlawan batuk...sape paling kuat n dada sape pecah dulu...hukhukkssss


kawan2 aku masih lg xberpuas hati...masih lgi tertanya2......'ko ade simpton ni la...tu la....'''pingsan aku nak menerangkan yg aku ni clean....ok????


lepas 3hari gune ubat klinik....sakit2 badan beransur pulih...tp sesema & batuk semakin bertambah...p klinik semula sbb bekalan ubat dah abis, alih2 aku di arahkan pegi sepital.....dah la xtambah antibiotik ai...cehhhhh.....


lepas 2hari baru aku p sepital seperti yg di bawah....



ya ampun.....bil dia mengalahkan beli baju gathering....iskhhh..kene gigih p klaim neh.....ubat 4jenis je...pingsan...so, kalu x di tahan masuk wad...aku xnak p sana dah la.....aku start masuk kul 2pm, kul 5.30pm baru selesai...cehhhh..ramai gile org sakit skrg ni...mujur la aku dah beransur pulih..

k la..malasdah tulis

4 KoMeNs...:

.....picky..... August 18, 2009 at 9:32 PM  

hehehhee...tq! tp mebi akan di tukar lg....xde masa nak wat

darasunti August 19, 2009 at 8:07 AM  

Hurm...elok ler dh beransur baik...jgn cik haza & picky main jangkit2 udah ler...tkcre of each other...

.....picky..... August 19, 2009 at 8:13 PM  

tq cik dara....tu la pasal..kalu main jgnkit2..pingsan la....

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP