resturen nelayan

>> Monday, August 31, 2009

hrmmm....
baru balik dari melahap udang & nasi di restoren itu tadi....

bayar rm35 sorg....mak ai...udang dia mmg puas hati....masa makan td.....aku, cik kak, akak sekerja & kawan2 laki dia makan di meja yg sama.....berkali2 dorg mngangkut udang dgn ketam..

aku plaks...bukan nak kata ape la...
bulan puasa tahun ni macam ade sesuatu yg x kene ngan aku....makan x puas....makanan xberasa yg sepatutnya..macam2 lagi la...tatau la samada mmg makanan di makan di luar tu kureng sedap atau selera ku udah mulai menjadi manusia yg fussy...tatau la

ape pon, aku bersyukur.....mungkin kalu aku berselera sgt & makanan sumer sedap2 kang....aku makan x ingat dunia plaks kang.....

malam ni tido sorg2...cik kak kije malam 3 hari...huh! busan...dan aku juga terpaksa menapak ke stesen lrt di pagi2 buta sbb aku plaks kije pagi..mungkin kami hanya akan berjumpa time berbuka jak la...hukhukksss...sedeh la.....

uols dah wat kuey raya?? ke tempah jak?? tahun ni..aku tempah sikit sbb aku xlarat nak wat kueh raya.....(bawak2 la sembahyang piki oi kalu ko dah rasa serba xkena tuh)....huaaarrgghhhh

smlm aku nak p makan ikan bakar kat restoren berdekatan ngan rumah kami tuh....
dah duduk..tetibe dorg kata xde ikan bakar...ade biasa punya jak...tuptup.....dekat nak azan, dorg kata ikan tuh xde...kene ganti ngan ikan lain...bile sampai jak ikan tuh, rasa nya masin jak...macam gureng..taruk air, taruk cuke..siap...adehhhh..tensi...last2 aku makan nasi ngan kicap masin a.k.a cili potong..geram tol....paprik dia pon mempunyai rasa yg sama...adehh..nak nanis betul...tatau la...aku ni buruk pangai betul la...bawak2 la bertobat wahai daku....

hari2 yg mendatang...aku harap keadaan aku semakin baik..

aku akan belajar rasa bersyukur gak...xpon...aku masak la sendiri kat umah tuh..senang citer...

daaaaa.....

5 KoMeNs...:

Anonymous September 1, 2009 at 3:40 PM  

boleh aku tumpang buka kat umah ko huhu..


-musafir seminggu-

.....picky..... September 1, 2009 at 8:37 PM  

hehehe...

gerangan siapakah musafir ini??? meh nama nak register neh...

Anonymous September 2, 2009 at 8:36 AM  

hehe..xkn xknl.aku ade nih smpi ari nih 02/09/09 wakaka

yg benar
-saya yg dah nk balik-

shoeque September 2, 2009 at 11:19 AM  

piki, ramai tak org kat rest nelayan tu. dah lama weols x p, sbb makin lama makin kureng rasa masakannya. tatau la skrg ni dah ok balik ke..

.....picky..... September 2, 2009 at 10:08 PM  

mmm..ramai....

piki sukak tgk udang dia jak....besao2 kak...

rasa makanan??? sedap kat wong solo lg kot...hehehehe

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP