weekend yg haibat jugak!

>> Tuesday, April 14, 2009

Assalamualaikum....

last week...betapa la hati ku risau.....sebab?
Ai n partner coti ari sabtu but we are on budget...so, dok pk2...ape yg akan kami buat....

siap beli cd lword s6 dr cik UL....kununnya kami xkan kemana2 la...hanya dok umah makan tido n tgk Lword.hehehe
tp, sebenarnya bukan itu yg berlaku....xsangka byk gak activity ujung mgu ku itu...

malam sebelum bercoti..aku menghabiskan cerita Lword...xkesah la lambat2 pon, yg penting dapat tgk sekaligus tanpa debaran yg melampau...

ari sabtu, partner ku balik umah pagi2 bawak balik bekfes yg banyak...membuat hati ku gundah sbb aku nak sambung tido tp aku di goda plaks ngan makanan yg berbau harum di pagi hari....
geram, lepas makan...partner ku sedap2 tido..tgl la aku terkulat2 kat sebelah xleh tido dah, nnt perut muncit...
last2 aku amik keputusan kemas rumah sikit2 n basuh baju...berpeluh gak la...yeay!

Then, sembang2 ngan rakan serumah aku yg lain....dia ajak p clubbing...tp xpegi pon sbb last minit dia ade rancangan lain..ceeiiittt...mebi end of this week...
dah kul 330ptg, aku xtahan dah...ku gulek2 partner ku suruh bgn sbb bile dah bersenam, perutku mula la mintak nasi...

kami pegi wong solo lg.....hehehe
hrmmm...jumpe si shakirah tu la...ngan partner dia..hehehe, kantoi nokss...

dia ok la, mcm nak beramas mesra jak ngan kami...siap tolong halaukan kucing yg panjat2 aku n partner lg...kami dah la cam kebuluran, si kucing tuh kacau2 plaks, bg makanan...xnak plaks...seb bek ade syakirah..thanks ahhhh

balik dri situ, kami ke midvaley...p tgk property fair...haihhh....buat I xtido malam tgk rumah2 canggih...bile la impian kan jd kenyataan neh....semoga di murahkan rezeki..aminnn
balik2, sempat ½ way jak tgk af.....kununnya leh tgk siaran ulangan nnt...tp sampai skrg xtgk2 lg...adehhh

tido....
bangun kul 1130am, kami memenuhi undangan sahabat di mawar apartment, yeay! Makan lunch kat situ n tgk tv..hehehe, sodap mem masak asam pedas kan...mekaseh ya!

Pastuh, round2 kl, tgk2 kawasan...sambil berangan2..hehehe

malamnya, dapat jemputan ke damansara....makan lagi....deyolss masak ayam percik....nice2!

Thanks to kengkawan yg sudi mengajak kami ye!
Kalu ade rezeki, piki masak plaks eh....take care....
weekend yg tetap best!

**ai tgh bersedeh ni, aely sahabat ku akan menetap d kuantan dan bekerja di sana...tatau la dia leh pegi gathering ke x...kepada sesiapa yg nak pegi tp xdaftar lg...gtau la kalu nak...mebi leh ganti kan si aely neh....kalu x, sian la kat dia....hukhukss....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP