looking forward.....

>> Monday, April 20, 2009



heyya....
weekend ari tuh, ai pon kemas rumah tau cik dian....
sampai sakit lutut..(Erkk..penuaan ker?)
ai nak pujuk partner supaya jangan lagi bawak i p tgk cerita antu kat wayang atau pon di rumah...
ai nak pingsan tau....
last rabu p tgk jangan tegur kan...yg ngeri nya tgk muke n rambut depa....cerita nya menarik tp terlalu simple sgt....(mungkin saya sllu tgk cerita antu thailand yg best and xterlalu simple)....betul...citer antu thailand best, kecuali la coffin tuh...wat rugi jak beli tiket wayang...xbest sgt....

last saturday, kami p dating ke midveli, keluar dari lif...nampak la poster 'coming soon'......aku n partner cari tajuk cerita tuh...non ado...

kami pon berlalu n jalan2....

masa nak balik tuh, partner ku very the eagle nak tgk citer antu tuh....tanpa tgk iklan atau pon sipnopsis cerita tuh, kami line up la and dapatkan tiket yg kebetulan ngam2 abis sebelum konsert af bermula....

masuk2 wayang, aku dok la pikir....cerita ape la agaknya kami tgk nih....
haduihhhh, banyak kali aku terkejut tgk cerita tuh sampaikan aku pening n rasa nak pitam dah, kalu nak ikutkan hati nak aje aku berlari ke luar panggung sebelum abis cerita tp, nak tgk plaks ape kesudahan citer tuh...

ku tabahkan ati sampai cerita tuh abis, bile dah balik....kepala aku still pening2 and mata aku merah....mungkin byk kali terkejut...berkali2 gak aku nampak antu tuh munjul tanpa di jangka....kalu bab menjerit2 tuh..usah cerita la....
pegi la sape nak tgk....best cerita nya...aku xnak tulis sipnopsis nya...uols kene terkejut gak macam diri ku....arahan pengarah filem the shuttle.....

susah nak tido malam la wei...kejap teringat jangan tegur..kejap teringat coming soon....pening2....

ermmm...nak ubah stail rambut la mcm di bawah....rabutnya ajer...bukan muke nya atau perangai nya dalam citer lword tuh...ekekekekee

rambut yg macam kat bawah ni dah wat kot...tapi cepat panjang rambut depan, so xsempat nak lama2...sape yg penah nampak, nampak la...

*rambut depan, mak potong sendrik jerk...xsuke org lain potong...takut xseswai jiwa..hehehehe

k la.....

bayennnn

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP