>> Saturday, October 27, 2007


warrgghhhhhhhh.....

ade lagi 10 minit...xtau sempat ker x....huhu...sebelum balik nak tulis blog neh...da lama da x update....huhu....teruja mau tulis blog....isu aper erk ari ni....
xde idea la plaks....isu KERANG la....dulu ai ni mmg susah sikit mau makan kerang sebab bau dia n rasa dia buat ai pening kepala....makan pon amek ati mak...tgk adek beradek...warrgghhh..suker nye dorg...last year baru aku bebetul tingin nak makan kerang neh...masa tuh abg aku ajak p klang kutip kerang kat sana...aku pong ajak la mmember ikut....2 org ikut (ma partner join-masa tuh x couple lg) & our fren....

pegi sana bukan mau kutip kerang...sampai2 kat situ...makan bekalan n minum2....abg ajak turun kutip kerang...aku p la...baru nak turun terpijak kulit kerang...adehh...sakit....pastu undur n xmo masuk lg da....hahah, sian...abg kutip sorg ngan anak sedara...aku??tido dalam kete...bangun makan buah, tdo, makan,tgk abg xnaik2 lg...tdo lagi...then, last skali makan kerang bakar...

bila balik umah sendiri...macam biasa, abg bekalkan kerang rebus yg byk sgt...aku mmg x abes sorg...sebab x makan sgt....aku tglkan jerk kat tepi...bila kawan dr johor balik kije..aku suruh dia makan....terkejut aku, 1 contena tuh dia makan nak abeh...then aku pon join dia sebab macam syok jerk dia makan...

then, pada masa itu la aku jatuh centa ngan kerang...(tapi musti la yg segar)...sampai la semalam...masa bulan poser kat sini baru2 neh...aku makan sokmo...hikhikss...sambil kasi guest...aku seludup la 1 mangkuk bawak belakang...hehe, boss tgk..adehh...buruk perangai..tambahan pulakss....mmbr2 sumer suker kerang..siap balik lepak kat warung pon makan kerang lg....bulan poser yg mabuk kerang...

tunggu punya tunggu...smlm aku dengar citer kedai akak yg jual kerang best tuh da bukak...horray!!! sambil tgu partner sambil makan kerang....tp malang nya....kerang semalam xbest...mungkin xde mmbr nak makan skali...x abes...

then, merasa xmo makan kerang da....xtau la akan datang....nakkkk balikkk da...mau g potong rambut kat klcc..matie la partner tgu lama....
bye2....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP