>> Sunday, October 21, 2007


ari ni keje sebab isnin lepas aku da advanced kan cuti aku....

kalu dolu2...best neh tdo kat umah...peluk teddy bear besar...ekekek..
tgk kawan2 buat rumah terbuka...hati ni nak sgt buat tp apa kan daya.....
rumah pong xdok...kang terpaksa lak buat open room, matei la kene sorok ape yang patut....

adeh...cik armz neh asyik anto virus jerk kat aku neh....ni yg buat ai takut nak pasang tenet kat umah neh....mebi next month nak pasang tenet laks kat umah...according to ma partner...xtau lg...bg aku, da bahagia ngan astro da...ekekek, dulu mati2 xnak astro, skrg aku lak yg tgk lelebeh....xper la, alang2 bayar...bill api free tp sewa bilik mahal...aku guna kan la...hikss..

pagi td, sebelum datang kije terserempak ngan owner rumah kat tgkt bawah, suruh aku selalu kunci pagar, aku pong peluang la lepas kan goram...xmain cakap2 belakang lg...
tp pak cik tu marah aku balik...aku bukan nya apa...aku cakap kat dia pasal peel anak buah dia yg dok umah bawah tuh, dia cakap aku n org2 lain pong buat...aku pong naik angin, aku cakap la...slama 2tahun lebeh xde laks masalah gni...aku tunjuk la evidence kat depan mata dia...die jawab, 'eh...saya dok sini da 5tahun...xde ape2 masalah pon...',,,aku dengan selamba menjawab...pak cik mmg xde masalah sebab bukan pak cik yg dok sini kan...pak cik sewakan jerk...org lain yg buat hal...then dia jawab...mmg bukan pak cik dok sini...dalam hati aku...aku cuma nak btau jerk...bukan aku cakap dia yg buat kotor tuh...sapa suruh dia terasa padahal aku da mention awal2 anak buah dia....lalallalalalaa..... tu la....lain kali...kene la bersama2 perbetulkan diri untuk kebaikan...xslah...lagi pon dia org tua, aku ni ngadu kat dia supaya dia boleh nasihat kan anak buah dia...

bukan aku xpenah gtau dorg...tiap kali dorg ade aku cakap jerk...'sapa la pengotor neh'...tu pon xpenah paham, yg pelik nye...sanggup laks weekend cuci tp weekdays buat kotor smuler...b'd'h n b'ng'ang...

ujung tahun ni nak gak buat lesen kete n motor...xkira...kalu nak layan perasaan takut...sampai bile aku nak gini...adehh, tp sebenarnya aku mmg da pobia sejak xcident beberapa kali...hukhuks..

cik cekak ajak p umah, ade makan2 kata nya...tp ari ni keje...so, xleh la nak melangkah...nnt picky ade rumah...picky buat open house, sumer org kene datang tau!!!
huhuh,

td p jaga coffee house kejap...buat senaman skit...berjalan2...busan kat atas neh...lg pon ari ni tempat ai close for guest...malas nak layan...hehehe, p buat dekoration...tema nye adalah 'banglo yg di tinggal lama da'.....sebab masa tuh dok teringat kat sandra bullock...lake house...heheh,

pastu p ty mmbr, cantek x decoration ai tuh...dia cakap...apsal halaman umah ko semak n byk sampah sarap....ai pon cakap it's an art...ececeh...ade pokokk tgi...pokok renek itik2 dengan si ibu itik tgh bertelur...itik tu cari makanan,pastu aku taburkan potpuri sebagai sampah...atas meja n kerusi pon aku tabur gak...depan rumahnya aku letak kan tikar n selipar jupun...eheh, aku suke...jadi la mini halaman rumah yg bersaiz triple A3 paper....byk deco aku abes kan kat situ...selalu nya aku buat lukisan macam abstrack dengan bijian kacang hijau & bijian berwarna putih tuh...xtau aper ntah....main guna aper yg ade..aku suka lukis bunga matahari...atau pon lukis muka captain aku...pastu gelak2...hikss..

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP