>> Thursday, October 18, 2007


kenapa aku suke mengomel...aku bukan nak selalu merungut...ntahla...kalu tension, aku kata kan terus...blog ni plaks...tempat aku luahkan perasaan....xtau la kalu ade org busan utk membaca rungutan aku neh...bukan itu maksud ku...mungkin aku dulu penah bermula dengan mudah...so, obile sampai ke sini, aku rase too hard...bukan pasal kije sgt tp pasal attitude...

ntah la....
hari ni, nak anta email utk feed back...da taip byk2, tibe2 xleh anta laks....ntah ape problem nya...xku check bali...xla banyak sgt email nya...serabut2.....ni lagi satu hal yg buat aku pening....x efficient...so, camne nak kije...aku yg si mulut murai ni mmg la sllu meluahkan apa saja yg aku rasa patut...bukan nya utk membandingkan mende yg lepas...td, utk kemajuan setaraf dengan dunia kini, comparison tuh penting, utk menghasil product yg baik...contohnya, dalam dunia service...pasti la customer satisfaction adalah product kami....

kalu barang yg di gunakan adalah lembab atau perkataan yg aku suka guna kat budak2 neh "slow la"....so, kije da jd x effective & efficient...bile kijer x effective, no customer satisfaction...biler customer x satisfy & pekerja selalu mendapat kesusahan time bekerja....xde return guest & xde org nak kije....business lingkup...mmm...

bukan la utk mengatakan bahawa tempat yg aku kije neh xbest, kat mana2 pon....point nye maybe aku neh xleh terima walaupun mende kecik....biler aku xdapat terima, aku jd bising....xde mood nak buat kije...

bile di pikirkan dan di banding kan dengan tempt lain....contoh nya tempat2 yg lagi teruk....jauh beza, aku rasa bersyukur berada di sini...tp sampai bile nak berada di tokok ini...dulu, tempat kije lama...lain...aku asyik nak banding kan...dan cube mngutip apa yg baik...xsemua bende kene sempurna..apala aku neh...

tgu aku bukak bisnes sendirik...barulah boleh apply kan perfection berdasarkan pengalaman aku sebelum neh....aku pon xla bergantung pada pengalaman...malah ade la sikit buat reseach secara x sengaja atau pon lebeh senang utk mendengar cerita dari mmber yg 1 bidang ngan aku....so, sebab tu la....la kot...information overloaded pong susah gak...mula la xkeruan...


heehee...panjang lebarnya hasil nukilan kemarahan aku, hanya kerana xleh anta email td...aku kene gak buat, kalu bukan aku...sapa kah lg....aku xsuke harapkan org lain kalu aku da tahu yg aku akan kene balik klu xsiap...huhuh..sambung kije la....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP