tag

>> Monday, March 9, 2009

dian kata tulis kan bende yg pelik tentang diri ai....di sebab kan ai kompius nak wat camno...maka i pon tiru la cik dian ni.....


7 Fakta Tentang Saya
*suke pakai spek mata besor
*suke pakai selipar jipun
*suke potong rambut sendrik
*suke mekap, tgk cermin & tanggalkan mekap
*suke makan tapi takut gumuks
*suke beli stock makanan tp malas pulok nak masak
*selalu marah partner kalu dia balik kije lambat sgt..wakakaka

7 Perkara Yang Menakutkan Saya Di Dunia
*di benci atau di tinggal kan oleh my haza & family (xleh terima lansung)
*mati xsempat bertaubat (seram tgk mastika tuh kan)
*di lahir kan sebagai lelaki (camno la eh)
*di lahir kan di kalangan penduduk batak, indonesia...kata nya berbunuhan adalah perkara biasa di sana)
*bangun2 tido, aku adalah seekor lipas....(kene la lepuk ngan partner ku sendrik sampai mati terbungkang)
*kene buang kije tanpa rela
*tibe2 bangun pagi, haza bukan seorg perempuan..tapi seorang pemuda jambu.... (xdapat terima kenyataan)...pingsan, bangun dri pingsan...ai terus nak kawen ngan dia....pingsan lgi..

7 Lagu Buat Masa Sekarang
* I kiss a girl, i like it~~~
* if i was a boy~~~
* ntah ape lagi laa.....layan jak mana kuar radio

7 Perkara Amat Bernilai
*haza
*family
*npon + gambo2 di zaman silam
*salary + insurance
*friends (geng K***k)
*nyawa (xsempat nak bertaubat lg ni)
*kepercayaan

7 Pertama Kali Dalam Hidup Saya
*byk bende silam telah aku lupakan......
dan biarla ku simpan sendrik

7 Perkataan Selalu Di Sebut
*ala~~
*a'a
*ya la
*can
*baek
*xmo la
*xbek tau~~

7 org yg saya tag
*yan
*amy search (sambil nyanyi lagu...tiada lagi)
*pak cik hamid yg kat cameron sana
*semua rakan senget yg belum pernah wat tag ni & kebetulan terbaca entry nehhh
*wak yg masih solo
*anne
*org yg rasa dia dah semakin lupa kan ai....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP