april

>> Wednesday, March 4, 2009

korg penah x terpikir yg kije hotel ni best, glemer la ape la....
aku kekadang nak muntah gak la.....sbb masa study, aku kureng kompiden la, kadang2 rase cam x sabar nak pakai uniform yg ade setengah hotel tuh cantik & glemer....tp, bile aku jalani nya dekat setahun....aku dapat rasakan yg aku ni xde life....all my time kat hotel and the balance, on my bed...coz dah penat, coti pon sehari jak in a week....
aku pernah memberontak xnak kije hotel, jobless 2bulan semata2 nak cari kije opis mcm org lain....atau pon cari kije gomen yg di katakan goyang kaki lebeh sket...adehhh (maaf yan..ahahaha)
tp...malangnya xdapat....lagi malang, aku dapat kije forex yg ntah ape2 but aku dapat belajar sumthing and i can see peluang business di sebaliknya... di sebab kan aku xminat ngan kompeni yg kecil tapi main duit org (duit yg besar), aku mengundur diri sbb wisau kene tangkap polis xpasal2... kalu company tuh illegal...

ape yg aku nak bebelkan ialah, siries korang...kije hotel xde life melainkan life korg adalah untuk hotel..hahaha,
tapi, aku suke kije aku sekarang, syukur sgt...aku masih ade sesuatu utk aku kerutkan dahi, wat aku rase berdebar, buat aku rasa bangga+hepi....mebi...there is a life which i can't see before...hukhuksss...
i saje nak bebel...sowi...sok aku balik perak sampai ahad..yeay!
byk xtvt bulan neh.....byk jugak b'day org....aiyakkkss.....kurek poket beli adiah....hehehe.......ujung bulan balik kuantan plaks...yeay lagi! jupe mak tersayang.......daaa

jaga diri yer kawan2...kenang daku di dalam doa mu...

tag line for yan....(untuk soklan yg yan tanya td)
**mungkin dia bukan untuk mu**

2 KoMeNs...:

nexus_fms March 5, 2009 at 12:15 PM  

cik piki.. tak join ke party kak Shu buat wekend nih?

alalala.. kurang satu adik2 torties kak Shu.. :p ahaksx..

.....picky..... March 9, 2009 at 3:15 PM  

hhehehe...

musti join......gegeh bgn pagi tuuu....hakhakss...

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP