pening

>> Thursday, March 12, 2009

heayyyyyaaaaa!

ai kebuntuan la wei.....

nak beli baju cantek2 dah susah nak dpt.....

huhuhuhukksss.....

skrg ni aku dok jak pakai baju yg sama sbb time aku nak beli baju baru jerk xde size, sungguh memalukan kan...

sampai kan aku sllu beli baju kaler itam (uols perasan x?)....

kalu seluar plaks.....aku dah xboleh beli seluar jeans yg cutting menarik dah..musti buruk gak, partner ku suggest aku pakai seluar 3suku...and, kaler seluar tuh pon lebeh kurang jugak(sbb aku xminat kaler lain yg cerah atau kaler itam).....aiyoooo....

bosan bosan bosan....

kembalikan zaman remaja ku.....kembalikan....lucu ke entry ni bagi korg, tp bagi aku sgt la series...sbb idup aku dah semakin kurang pilihan..amma, appa..bolo bolo....

nak tgk x gambo mude ai..meh ai letak eh...



tu dia....

beza nya berbelas kg aku naik weiyhhh...tensen....
aku nak beli baju cantek2, nak borong baju kat romp tuh....(murah+cantek ok)
xkan nak beli baju orang ngandung plaks kan adi...ceeitttt!

dah cube sampai aku dah tahap putus asa...malas & buntu...
kalu la ade magical dlm dunia ni....alhamdulillahhh...
bile dynasty nak ade vacancy neh...aku nak swimming & p gym....hukhukksss....

daaa.... (hati xkiciwa sbb tiap kali nak beli baju, nampak perut plaks)....
aku xmo la asik pakai t-shirt mcm p ulu yam time nak balik ari tuh jerk....



ni ke gambo skrg..... hhehee..ni hasil tangkapan abg ai memancing la...sampai ati uols eh....

gambo kat bawah ni adalah time balik dr ulu yam ari tuh xde letrik, so ai snap few pic....cantek x??



4 KoMeNs...:

.....picky..... March 13, 2009 at 7:55 PM  

ayg...

x kesah la pasal dulu dan skarang..yg penting syg saayaang ayg... psl baju tuh syg rs kena tempah la...hohoho...gurau jerk!@%$#..erk...sowi...

.....picky..... March 13, 2009 at 9:04 PM  

JAHAT!!!!!

xper la....special sikit tempah2 ni...and sayang banjer k...lalalllaa~~~

Anonymous March 25, 2009 at 2:44 PM  

sayang eih tetiba menyampuk plak..

pasal baju tue pakai jer apa2 yg selesa jgn pedulik aper org kater kalau ko rasa cun pakai bikini skalipun pakai jer...janji happy..ok sayang..ayang..wahaha..

.....picky..... March 28, 2009 at 9:09 AM  

heheheh...

terima kaseh di atas nasehat shane yg amat berguna....mmg pon piki main pakai jak ape yg piki suko tp xpernah lg pakai bikini....maluuuu

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP