form 1

>> Tuesday, March 10, 2009

hehehe...
syiok kan termenung sambil mengingatkan masa silam...terutama time kat uitm or kat sekolah menengah mahupon kat sekolah rendah.....nak citer pasal masa form 1 la....alkisahnya, ade kakak tuh minat kat ai....(minat sebagai adik angkat kot, dulu2 aku taktau pong pasal sesenget neh)dia cantik, lemah lembut dan baik....pandai melukis...kat bilik aku pon ade sorg kakak tuh baik ngan aku, akak angkat yg pandai melukis tuh nama nya kak lijah....yg 1 bilik tuh kak izan,ade byk benefit worrr....antaranya: kak izan pasangkan kelambu tetiap malamkak izan tolong aku mewarna bunga bungaan utk pendidikan senikak lijah tolong kemas lockerkak lijah tolong lukis & warne sampai lukisan yg kononnya aku 'buat' di tampal di tempat umum sebagai contoh lukisan cantek..heheh, nama ai glemer....selain tuh ade jugak akak2 lain yg aku dah lupa nama nya....kak faridah kot...pastuh, kalu time aku terpilih p mana2 kem, aku mmg akan dapat akak2 kendu sebagai akak angkat...adik angkat aku plaks tomboy..aku ingat lagi, ade akak p.piol tuh, mana dah dia skrg ni agak nye...then, aku gak ade akak tua setahun dari aku...pon cantik..hikhikss.aku xsedar semua tuh....tibe2 bile aku pikir balik...kenapa aku ramai akak angkat neh...pingsannn....tp, yg memberi impak ketara ialah kak lijah....dia sllu kasi kad cantek2 kat aku, tp aku dah simpan (masa tuh aku xpandai hargai)....kami sllu malu2 time jumpa jumpaan..hahahakak lijah sgt kreative and glemer kerana pandai melukis....tp, ade kawan aku tuh sebok jak dekat2 ngan kak lijah....(kawan baek aku time sekolah rendah)...aku tensen and di sebab kan itu...aku xbaik sgt ngan mmber aku selain kami x 1 kelas n dia ade best fren baru...waktu dia masuk utm, dia ade dtg nak jumpe aku....time aku intai kat tingkap, aku nampak kawan aku tuh pon ade kat situ...then aku xturun sampai sudah...dia kirimkan no. phone dia kat aku...and aku tepon dia...sedeh la bile pk balik..hukhukss...masa aku kat uitm, aku dpt kad jemputan kawen dia...aku xpegi pon walau ati teringin sgt nak pegi.....dia terlalu berahsia...aku penah kata nak beraya rumah dia, dia xkasi...dia kata segan....then, masa dia jemput tuh, aku xberusaha pon nak pegi..jahat kan...gamba2 dia pon aku tatau simpan mana..tp, muke dia tetap dlm pikiran dan aku leh bayangkan dgn jelas skali...aku sedeh...sambung lagi eh...
kalu kak lijah ade bacer ni...harap kak lijah dpt kontek aku balik...aku teringin nak jumpe dia....and aku menyesal atas perlakuan ku itu....
kak lijah..i miss you....
btw, syiok p ulu yam ari tu......yeay!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP