minggu...

>> Sunday, June 1, 2008

haalloooo...

hari2 yg berlalu last week xde per la yg best sgt...bz dan bz bekerja..partner ku plaks..turun rumah kul 6am, balik lg lambat dari aku..heh, per ke hey nyer yeop??(cam bahase hindustan la plaks,hiksss)...

sakit belakang aku usah kate la, last week cam x cukup rehat jerk..padahal..aku tinton gak di samping ajak kawan2 lurus ku mase kat kolej, main masak2 makanan kegemaran kami...ari ahad nyer, ajak aimar lepak kat umah...next day nak juper lg, tp mood level xleh nak bendung..balik dr kije yg stress, tgu partner kat hotel die, lam kul 9 lebeh x kuar2 lg, aku dah bengang jerk...tp sebenarnya die lg kesian sbb dr kul 6am...aku dah la senggugut, cancelled juper aimar..sowii sgt!

STACY MENANG?? YEAY!! yang lain2 malas nak komen, walaupon aku xsuker riz, tp aku rase die mmg layak dpt #2... best die nyanyi sesetengah lagu...bak kate ning, merdu gitu...tp kan, bapak die tuh aku cam penah tgk & juper la...(garuk kapla, tp di mana yah??...tanya diri sendri)..nadia?? ok la sebabnya setiap minggu aku menyampah tgk persembahan die yg sllu meneran..tp, masa final, ko baru tunjuk power ko & adik ko cute la... toi, tahniah yer...siap dorg bawak isteri ko lagi eh, aku suker ko sbb ko nampak tulus, dan mungkin aku mmg suker lawak org johorkot...hehehe. Nubhan, tahniah gak...suare ko unik tp kadang2 xjelas la ko nyer sore...baiki lagi yer..ewwah, kate xnak komen, aku komen gak...

Oh yer, aku berjaya sewakan Estate kat Pangkor Laut..kalu revenue in RM = RM90,000.00 over..hehhee, harap2 la die xcancel...penat aku wat quotation die, aku layan agent die kat email jerk, malas aku nak bercakap over the phone sbb xsuker bercakap ngan India yg dr india betul...hikhikss..Yang lain2 tuh, cam biase jerk...

Sabtu yang bz??
Kami bangun kul 8am, siap2..kul 9am bertolak cr rumah kat area maluri & pandan, mak ai..naper xcantik sumer rumah ni, korang ni xnak jage eh....kami terus p sentul plaks, aiyaarrrkk..paling murah pon dlm rm800lebeh...kene cari rakan kongsi la ni...aely nak dok skali tp aku takut plaks parents kami syak kami sumer senget sbb partner die mmg macam lelaki..adehh... sowi aely sayam, tp aku nak ko lepak2 lg kat rumah aku...sonot korang ade...meriah...

kat sentul cam terhad n xpasti lg dapat..kami beralih ker setapak, cr kat teratai mewah... berpusing2 lapan ratus kali cari, padahal mase kami kontek ayu, mmg dah kat situ dah...turun kete, jalan kaki tgk2 kawasan..mmmm, byk kedai tp agak jauh..ntah la...harga rumah ok gak dlm rm550.

penat2, kami ke times square, cari kasut & adiah...sempat lg aku p urut badan kat akak china tuh, mmg power walaupon 1/2jam jerk, aku keluar sambil urut mate aku sbb rase cam nak melayang-layang jerk. mmg lama la mata aku cam kabur2, kami ker starbucks jap, minum javachip..legaaaa...da beli barang2..kami pon simply balik rumah. xbyk sgt jalan kat dlm tuh, xsempat dah..kul 5pm, kuar TS, tp kami sampai rumah yg dekat seciput tuh kul 6.20pm sbb jem giler, maklum la sabtu ptg area bukit nanas tuh mmg xleh nak sangkal...ramai sgt org...

7.30pm, lepas lelap2 & mandi2 kejap...kami bertolak ker rumah kak J & Is... xsangka xsesat sgt plaks...sampai lepas setengah jam, dlm perjalanan ade org dok marah2..cehhh..kami yg cam dah xde mood wat xtau jerk la...Tuhan maha mengetahui...

Best plaks kat rumah kak j, makan mee kari die wat, sedapp agan popia tuh...i laik black pepper..hehehe...mekaseh kak j jemput kami...epi belated b'day!

balik, harungi jam kat beach club & aloha...best jerk nampak modestos tuh...jom sayang, p makan2 kat sane...macam syiookkk jerk...

tido, skrg update blog..panjang blog aku ni...

layan stacy.....


AKU STACY
Lidah kukelu dan minda ku membeku
Semangat kuhilang entah ke mana
Dari pagi sehingga malam datang menjelma
Congak posisi diri

Macam – Macam cara tuk kulepaskan raga
Dari berterusan ku disakiti
Engkau yang belagak bagai raja di istana
Jadikan ku sang abdi

Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja …ku turut kan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar ku sedia terkunci

Difikir – fakir mengapa harus takut
Sedang asalnya ku yang berkuasa
Meskipun aku Stacy bukannya permaisuri
Harga diriku tinggi

Engkau Sekadar datang menumpang saja
Telah terbongkar sifatmu pendusta
Ingin mengaut apa saja yang ada
Namun aku penghalang

Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berbelari
Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja…ku turut kan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar kusedia terkunci

Umpama perang
Umpan perlu dikorbakan
Demi mencapai maksud dan tujuan ( oh, tujuan )
Perasaanku terpaksa menjadi taruhan
Akhir nanti engkau akan pasti aku tawani

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP