sentap

>> Monday, June 2, 2008

aku baru tersentap dengan teguran seseorang mase bukak komen dalam fs aku td, dengan selambanye die memaksudkan dlm kata2 nye yg aku ni tersesat la,aperla....

aku sedar siapa aku, tp aku lebeh suker kalu org nak menegur aku dengan cara yg lebeh berhemah...nape la nak tegur ngan sbegitu rupe...

tak tahu nak kate aper...

bosan, benci dan sebagainya...

u dont kno me, dont simply judge ma life....

5 KoMeNs...:

eveque June 3, 2008 at 12:40 PM  

smtimes kite kene keras ati wat tak tau ngan benda benda camnie.. letih, tp tu lah, nk expect org fhm kite, susah sbb derang dah setkan satu impression, so ckp la camne pun, derang takkan leh terima..

.....picky..... June 3, 2008 at 8:32 PM  

thanks....
mmg la derang ni....

juz be maself...yesterday, picky gtau die, thanks for your advise jerk...hihih...

AkulaH AnnESya! June 6, 2008 at 2:47 PM  

aik....boley pulak nak sound2 macam tu ea??plz..klo nak nasihat...cermin diri sendiri..sudah cukup baguskah kita nak menilai org lain sedangkan kain yg kita pakai masih berlubang sana sini...

takpe..sabar ok..cakaplah dan tulislah sesuka hati...KARMA-what u give u will get back...

tuhan sangat adil..sangat adil...

.....picky..... June 7, 2008 at 4:56 PM  

maceh anne...tenang kan jiwa sue...

maceh sumer....

love u all..

Anonymous June 9, 2008 at 6:15 PM  

standard lah tu picky. hidup memang camni. ada orang yan nak melaser tak kena tempat. ada plak nak tegur dalam FS... isk3

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP