Heaven

>> Friday, May 23, 2008

Heheheeh....

last week agak heaven bg aku sbb aku kije ptg n kije petang xde la bz mne pon berbanding last week yang sgt la fenin kapla aku ngan booking yg berlambak, email tanpa renti & phone yg asik memekak...this week i suke tp xsuke plaks bile tgk ripot i sikit la plaks....hhuhuhhu...

tp, biase la...berdasar kan rotation....heaven tuh ape la sgt sbb next week aku kene kije pagi plaks...so, aku skrg dah agak stress coz memikirkan next week yg aku xkan dapat angkat kapla di sebab kan ke bz an.....bertolak kul 8am dan balik pon around 8pm. wahaahaha....

lama dah x sembang2 ngan kawan2...tempat aku pon dah di tukarkan lg...adoih, kalu ber skype..alamat nya ramai la yg memandang..nampak gaya nye aku akan jd dak baik la ni...hikksss.. :)( sedeh & gembira bercampur adok plaks...

ni, dgn sesuka ati nya aku menulis blog kat opis...layan la ngan dorg....sok cuti 2 hari...yeay!

nak rehat & kemas rumah sambil menonton AF final... yeay! Stacy go Stacy... I sokong orang yg berbakat & berusaha untuk kemajuan diri sendri... aku cm malas nak sokong nadia yg suke meneran tuh...kang terkeluar kang...haaaaa...xtau..aiyokkk...

k la...nak check trust booking plaks...

chow

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP