USIA KAMI

>> Wednesday, August 29, 2007

Camana 1 kelas leh xkenal???

adeh......tp aku kenal dier.....budak yg sllu dok depan n sgt la diam....
tp kalu bg dier 1 topic, for sure leh jawab n siap debate lagik ngan dak tuh....

beza antara kami time tuh.....
dier dok depan skali....and aku yg masuk kelas lambat musti la dok saf belakang.....
sebab tuh la dier kata perasan aku time masuk kelas lambat.....tp xkenal pon sapa aku...sedeh kan??
huhuuuu.....mgkin time tuh kami xsama...aku xla nakal sgt...cumer diam jerk dalam kelas...buat hal sendirik....keekeee

then....after 2 1/2 year then only we know each other...tu pon sbb kegilaan kami bermain basket ball.....Then terus jadik mmbr....ekekeke......tp time tuh aku couple ngan a man and dier sebok berkepit ngan org lain.....huuhhuuu....

Abeh study...kami berhijrah ke KL bersama2.....semangat nak keje....xsempat konvo lagi tuh....kjer tempat berasingan....aku kijer kat area BB....pegi pagi2 buta balik monorail last skali....time tuh kijer, kijer n kijer....atau lepak2 lepas abeh kijer.....juper mmbr kijer atau lepak ngan dak2 chatting...eeheheheh.....tp bg pandangan ous mate aku, aku p melepak....ader plaks....
xder la tetiap hari.....kdg2 tuh masuk gak la PH tengok Dayang....eheheheh...

Then, after fedup kijer kat BB, kijer plaks kat tempat lain, benti, kijer, benti,jobless.. jobless??
adeh...seksa nya...jobless..padan la ngan muker aku.....benti byk kali naper....maser tu la dier sllu ikut aku mana2 interview.....pelik gak ader gak mmbr yg sanggup mc semata2 nak temankan aku yg da besar ni g interview.....

heeehee, over then 2 months cari kijer....xdapat2...nak balik kampung la dulu..pas rayer baru dtg balik KL....sedeh sgt, time tu la...kami sama2 luah kan perasaan....huhuuuu...tuuttutt...dapat lak kijer tp jauh dr umah kami....terpakse la dok umah sedara....

xtahan sbb jauh...benti lagi kijer...kijer ngan boss lama n terdudok la aku kat sini da hampir 11 bulan.....heehee, aku kuat di sini kerana adernyer cinta dia...TQ dear....Love U....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP