TEMPAT KU LUAH

>> Thursday, August 23, 2007


Ari ni sedeh la....

der plaks org marah aku.....padahal salah org lain....

dengan lantang nyer aku melawan....dengan fakta yang betul dan terperinci...

dulu aku penah lemah....tapi sekarang tidak lagi...

memang aku ingin belajar everything if i can....but i do have limit....after a certain of sacrifices...

kenapa nak tunding2 jari....hadapi la ia biler da sampai waktunyer itu adalah tanggungjawab kiter....

bukan aku xnak bertanggungjawab...tp kalu da diri org tu sendiri xmo jaga kijer dorg....so, juz bare for it la....biler tiber masa nyer....sekali dua boleh la aku cover n blame ma self, but if everyday, i cant stand it anymore....i have to shout!!!!

aku bukan setakat belajar jd kuat, iaitu kuatkan diri sendiri....tp aku jugak da belajar camno nak ajar orang....kalu belum cukup ajaran, meh aku kasi cerita baekk punya..... walau pon aku kecik umo berbanding org lain, tapi aku cukup berbangga siapa diri aku sekarang.....aku da jadi diri sendiri....da xperlu nak tanggung luka orang.....dengan mulut aku, akan aku ajar mereka....bukanla dengan cara yang keji...tapi to be professional n untuk aku mengingati mereka bahawa, jgn mudah percayakan org...kerana dengan tidak terlalu bergantung pada org lain la, itu tandanya, kiter boleh percaya pada diri sendiri....wassalam...dengan hati yg geram....biarla org lain xpaham..............asalkan...
aku lega....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP