BUDAK TRAINEE

>> Saturday, August 25, 2007


Adehh....

wahai adek....

jangan la ko buang masa kat mesia neh dengan angan2 yg xsudah....

tolong jgn ganggu aku....tp saper aku utk halang korang nyer perasaan....nasihat ku yg bertubi2....jgn buang mase n wang ringgit sms xtentu keruan men sms org yg xmo bacer sms kau.....

aku nak btau kat dier....kalu da raser xsuker dok mesia...balik ler cecepat ke negara asal...aku da xtahan neh...

da la aku neh baran...sabo2...yan kan ader, kalu susah or saket ati....btau yan, nnt yan tenang kan...adeh

nak btau syg aku, uwaaa....aku semula yg kene marah nnt, aku harap budak tuh bacer blog aku neh...n paham that i x minat u la.....i have limit, tp nak harap aku balas sms dier n say aper2...uishhh....mustahil, nak aku marah depan muker nyer...nnt dier mandrem aku kang...abeh la.....huuuhuu....sudah, meh dengar nasihat akak, study rerajin, p buat report, jgn kaco org yer....ekekkekekekek.....

.:ternyata berterus terang itu mmg payah:.

2 KoMeNs...:

Anonymous August 25, 2007 at 11:15 PM  

buatje pengakuan berani mati...
"hey budak trainee... yan tu kapel aku...kalo ko rase nak kene pelangkung.. ko try laa ngurat aku... haa... ade brani????"
*berani kah??? hehehhee

.....picky..... August 27, 2007 at 9:04 AM  

Adeh...
tengah tabah kan diri ni...

makasih cik eid.....
huh, emo nyer dier.....

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP