tukar angin

>> Sunday, March 7, 2010

hrmmmm...

musti kak n and eid dah cemoih ngan isu ni kan....

lagi 3bulan aku akan merasa setahun kije kat sini....aku suka rakan2 sekerja...
1st time plaks aku cam xsuker bos kan...biasa nyer paling teruk pon, aku xsuker rakan sekerja...aper cer kan kalu dah fed up giler ngan bos....samada aku atau pon bos aku yg blah ni...

aku rasa, dia hanya penting kan diri sendiri...
dah tau x cukup org nak kije...cari la org kije...

bukan la xde org yg nak mintak nak kije kat department aku ni....tp, kata nye dorg ni terlalu memilih....dalam yg terpilih tuh pon, ramai yg resign dan x tahan...

aku? tak tau la camne...

kije best, kawan2 ok...

cume aku rasa stress kalu nampak bos aku...bukan bos kecik tp bos gemuk...hahahaa

bos kecik tuh plaks kene cucuk idung...betul atau salah kata bos besar, dia ikut jak....

aku akan berenti dari kompeni ni kalau aku dah betul2 redi kuar dari hotel line and xkan bekerja d hotel lg....

biler tuh? nak kije katner?

not so soon la...nak amik kesempatan kumpul duit duluan....
so, jgn la pelik kalu piki dah x enjoy2 cam dulu...ade la plan dia for future tuh...

aku sllu share pasal kije ngan eid...aku rasa dia memahami kot, bukan la aku ni lemah sgt..kalu uols nak tau, try la kije hotel....

ade org pikir, senang kije ngan robot berbanding kije ngan manusia kan....
betul ker? yg pasti nyer, i kije ngan manusia k...

rindu plaks nak berdiri kat lobby tuh...tgk org, greet org, senyum2, pakai mekap tebal2...
skrg ni aku layan gak sembang ngan customer...via phone pon ok, sumtimes it's work....hilang la jugak stress nyer....

sayang i tgh kemas rumah...sian dia dpt partner cam i kan...

8 KoMeNs...:

Pencari Hati March 7, 2010 at 5:30 PM  

cik piki..partner i line hotel..haihh rasanyer i lehtemankanhaza kot..sebab partner i cam u....
cuma dye chef lah..agi xder maser kan...

.....picky..... March 7, 2010 at 9:16 PM  

huhu...mekaseh cik un...weolss 2-2 hotel....

yerp....kitchen pon penat....
hotel mana tuh???

Pencari Hati March 8, 2010 at 8:39 AM  

ohh dua2 line hotel....lagilah xder masa,,,corus hotel pd tp dye skg dah berhenti..tengah nak cr hotel dekat kl pulakkk..tp cm susah jer nk cr kat kl

adi March 10, 2010 at 4:37 PM  

picky..slalunye adi ngaku eid..hhhee jgn tetipu yer

.....picky..... March 10, 2010 at 11:49 PM  

hadoihhhh....seram la ngan adi nii

Anonymous March 12, 2010 at 1:09 PM  

haha.. takpe piki.. bab luahan perasaan tuh memang ai.. kalo adi, leh tau ayat die cmne kan?? hiks!

*terharu dilabel seorang yg memahami.. hihi

xoxo

.....picky..... March 13, 2010 at 12:51 AM  

Hehehehe...

adi kata dia dah jd baek....

wisau

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP