chumel nyer allen de gorjes...

>> Saturday, March 20, 2010

huhuhuhu...

ape ni...nape mata aku byk kaler putih ni?? adakah sbb aku tido time maghrib...pandangan ku kelabu.....

perlu kah tambah power???tamauuuuu

ermmm....sebenar nyer....besides jumpe kawan2 ngan dapat coti ngan partner..idop aku skrg ni amats la sengsara....she got an eye on me.....dia memang saiko...mari la tolong berdoa ramai2 ngan ai agar dia resign cepat2...amin x 40kali...

td aku ngan dia p superstar...huh, benci betul aku ngan cashier dia tu...buat kije acuh x acuh...

mujurla dia bukan kije ngan aku....rasa nak lempang jerk....ni la akibat nyer kalu dah lama ngan service industry...pantang betul aku tgk org yang lembab2.....xramah....lebeh baik ko benti kije jerk....merosakkan nama company jak....sbnr nyer aku mmg panas hati sejak dari 1st time aku p situ (28 jan 10)...aku beria book bilik, buleh dia kata xde...hangin betul..last2 kami sumer terpaksa dok bilik kecik....WTF! WTH!.....

tp...seb bek partner i ni penyabar sket.....halllooooooo...baper bos ko bayar gaji ko sbnrnyer??? xcukup ker? ke company tu ko yang punya....xkan la uols share beli company tuh kot.....sbb aku nampak most of them main acuh x acuh jak wat kije....geram betul.....

seb bek i ni kalu marah...i diam jak.......jarang la wat mulut cabul....next time kalu aku x puas hati lagi....aku nak jumper owner dia....lantak r....geram betul mak nyah!

td p makan kat wong solo...dah lama x makan situ....rasa makanan nyer pon dah macam lain dah...xnikmat mcm dulu dah....tukar chef ker uols??? aku makan petai nyer dgn byk skali...almaklum la partner x makan...aku plaks cam nak peod jerk ni....sumer serba x kena....

tp betul la pasal superstar tuh.......dah la muke cam kodxxs.....Allah dah bagi muke kat dia lawa sgt dah, juz dia x gunekan dengan baek jerk....per kes ko???

malasnyer nak beli makanan...citer2 utk bersenam hari ni musnah...wahhahahhaaa...petang nyer aku majuk smpai tertido...motifff??? aku sakitkan haza, tp aku yg majuk....wekekekkeee
jahat giler...

3 KoMeNs...:

Anonymous March 21, 2010 at 5:59 PM  

ape kaitan entry emo dengan allen de gorjes? konfius nin.. hehe

sabo piki sabo... nanti kite pakat ramai2 tenung muke cashier tuh! huhu

.....picky..... March 21, 2010 at 6:18 PM  

haa....nnt kite wat cashier tuh nanis eh...padan muke dia...

masa taip entry ni sambil2 tgk allen

nexus_fms March 22, 2010 at 8:48 AM  

rileks2..

hormon tengah x stabil mmg camtu.. sila rujuk pakar motibasi "dian the guru"

mungkin ada penyelesaian cik piki tu..

gud lucks! ^_^

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP