kiki oh kiki

>> Thursday, March 4, 2010

mgu ni sgt bz bg aku dan dia....2-2 kije pagi....selain balk kije lambat...kami juge ade la isi masa ngan xtvt meriah berdua...kekdah nyer xsempat nak wat time coti dulu...

sampai aku dah xde mood nak tgk my name is khan tuh...

yer la kan....cuti pon 24jam jak....

main bowling.....seronot! tgk niyang rapik! main badminton....p dgr org nyanyi...
balik kije lambat...p karok and next day nyer p karok lg....

haih....ari ni patutnyer aku join dak2 sales p karok...tp d sebab kan terlalu byk kije...kul 8.30mlm baru la aku balik kije....hukhukksss

tp mmg malas nak p pon, kalu x...merasa la i p karok jerk sepanjang mgu ni..haih....bukan i yg nyanyi yer...musti la org lain....

i nak rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bermati matian kije since before cinese new year lg...

planning nak balik kampung next mnth...nak jumpe mak...yer la...dah 2bulan mak ai balik kampung asal nyer...ulang alik sbb sedara sakit la....meninggal and kenduri arwah...pastuh mak sedara i tu dtg umah plaks...

tgu mak sedara ai dah xde kat umah i...baru la ai balik...

td...tergugur plaks gantung aku ni...terkejut tgk air kiki dah abis...leka sgt kot...tp dah refill dah air n makanan dia....sonot tgk dia ngulang makan n minum...kesian betul...jahat la aku ni.....

maafkan piki wahai kiki...

kiki makan memilih tau...kdg2 tuh dia sanggup berlapar,bile i tukar makanan dia kan...dia akan makan sampai henti....alih2 tgk dia dah tergolek2 tidor kat bekas makanan dia...adesss....

i suker sgt tgk dia tido...mcm2 gaya....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP