>> Thursday, May 21, 2009

Kenapa lah kebosan meruap2 di hari-hari yg aku tempuhi sekarang neh....sllunya aku malas sgt nak update blog, tp hari ni...walau byk kali aku tenung dan memandang sepi buah di berikut: huh......


yang terletak/terpeliut di sudut meja aku....tetap x dpt menghilangkan perasaan bosan ini, no call...no email...huh...nak makan buah tuh,
tapiiii.....

aku malas nak p basuh...mebi buah tu akan di pandang sepi sampai la hari terakhir aku kat opis neh...selamat tinggal pangkor laut resort, tanjung jara dll yg ku selalu ceritakan keindahan nya kepada kawan2 ku...aku terpaksa pergi.....


lagi bertambah bosan bila aku memikirkan betapa aku di pandang sepi oleh cik sofa busuk ku di rumah dan katil ku yg usang yg mcm dah nyampah sgt kat aku....si dia xde, aku rase ter asing, malah ku rasakan semua bende yg x bernyawa tu dah bosan tahap gaban tgk aku.....
huuhuhkkss....
sampai ati sayang tglkan ayang sorg2 kat umah...hanya bertemankan selimut busok n bantal tulang busok sayang jak tetiap malam.....terbersin2 ayg menghidunya...aaaacuuuummmmm.....
kalu ku tgk tv, lama kelamaan tv tgk aku....
arrgghhhhhhh.....bosannya dunia...aku nak balik kampung ujung bulan ni...tp, si dia pon nak spend masa bersama ku..adehhh..tu la, sape suruh mak xnak dtg kl....hukhukksss....
ku harap, ini adalah yg terakhir buat ku...menghitung hari.....harap2 semuanya baek2 belaka dan aku sentiasa di berkati dan di kurniakan rezeki sewajarnya oleh Allah...amin....terima kasih ya Allah...aku bersyukur di atas rezeki yg kau kurniakan...amin.....
td ade counter offer..tp, aku dah set mind dah ni, nak blah...adehh...kalu nak offer pon...biarlah awal2 sket.....tp, i will still go....bubai.....kakek2 sekalian..pepandai la jaga diri dan jaga kerukunan di opis neh yer....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP