hi

>> Saturday, May 9, 2009

malas nak tulis tapi nyampah tgk blog ai nyer entry neh....nampak x cantik... (tetibe plaks aku neh)....

lapar nya.....hrmmm, nak makan di mana yer ari ni....org coti wesak day pon, aku dok kije...bohsan kan...nak aje aku cancel kan semua booking arg neh...huawahahahaha....(kalau la aku ni jahat sgt kan)

system plaks asik down, ari ni....aku yg transfer kan email kat member aku tuh, dia sllu kasi fax yg dia xnak buat, tp...hari ni aku balas dendam..wekekekeke....

xla semua aku suruh dia buat, still la kasi equally...kang kantoi plaks kalu boss check...lg pon, ai memahami.....hehehehe

(yawn)....ngantuk..malam td ngak bisa tidur la aku neh.....setelah menyedut mocha org sebelah....erkkk...aku xpercaya, smlm mcm bergelas2 air manis aku togok...pingsan.....yg pasti, ai dgr berita yg menggembirakan....bile dah sign, baru leh reveal k...thanks

semalam antara hari yang menggembirakan, bile dah terlebeh gula dlm badan, maka ketawak xrenti2...seb baik x makan kek coklat tuh, kalu makan, ade la aku hai lelebeh...(ek eleh.....byk gule leh jadi hai ker???) kalu xcayer, tanya haza, kami dah kaji ni sejak dari zaman kolej lagi tau....heheh

k la...ade masa..mari gelaks lg eh...bayen

2 KoMeNs...:

nexus_fms May 9, 2009 at 4:15 PM  

eheheh.. best bangat layan ngan uols dot dot dot semalam..

ish ish ish.. nasib bukan malam jumaat.. ahaksx..

sekali sekala jumpa meriah sunggoh!

p/s i'm luking 4ward for another time lepak-ing + layan dot dot dot + gelak tak henti2..

uihhh.. cicah smpi 2 pagi tu.. nasib baek piki ingat opis.. ekekek..

.....picky..... May 12, 2009 at 9:32 AM  

hehehhee....tu la...kalu xkije, kompem balik lambat lg tuh....ekekkeee

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP