huk allooooohh

>> Thursday, May 21, 2009

saya batuk2......sakit nye tekak inin....semalam...sambil tido, sempat lg reply sms partner n rakan2 kul 3-4 pagi...itu tandanya tidur saya terganggu....hukhukkssss....

td saya makan kacang dgn riang nya sambil meneguk air blekkaren+aloevara kegemaran saya......hukhukksss, batuk semakin bertambah...rasa ngeri nak tido ini malam..tulunnnn........rase macam ade byk jarum kat tekak saya...saya pon minum air byk sgt, smlm n ari ni saya minum 2botol mineral water setiap hari....(biasa nya saya minum 1botol 2hari..ekekekekee)....

tetibe saya teringin minum air soya kat bukit kiara sambil bersenam robik riang ria di sana..ekekeke......

tp apakan daya, ai sllu keje ari sabtu..cis!

k la.......nak pegi duluan

pesanan buat pemain futsal di hujung mgu....jgn sepak tulang kering partner ku yer! kang piki sepak muntut uols plaks..ahahakakakaa

bayen!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP