elo elo....

>> Thursday, November 13, 2008

ewahhh dian......

ai pon baru tau yg partner i ade restoren sendrik kat putrajaya yer...hishhh...

mekasih la atas dorongan kalian sumer....ati yg sgt sedeh menjadi semakin baik....(mengalahkan nak p obersi kan)

yer la....sy x biase berjauhan ngan si dia..tu yg jadi mcm xkeruan tu...

tp petang td....sy dapat surat dr mama san...ingat kan resit gaji jak..upernye ade surat cinta yg aku tgu2..heehehe...genap 6bulan, aku dpt surat cinta dr HR....mekaseh2...terubat sikit kepala otak aku memikirkan ape yg akan berlaku lepas ni...

maklum la...
aku selalu dgr dlm kompani ni mcm2 leh jadi...
pasal transfer2 ni la...

samada ko akan cepat naik atau cepat keluar terus dr department tuh...aku ingat dorg anta aku p cameron sbb nak kick aku kuar dr department ni..alhamdulillah...setelah dpt surat cinta ni...aku cam lega sikit laa.....alhamdulillah...aku dah xnak pindah kije dah..penat p interview..pengalaman lama betul2 mengajarku erti xmo p interview lagi..berpanas kejo bas bawak segala resume yg ade..partner amik mc sbb nak temankan aku p interview..macam2 lg la...sampai terlalu serik, bos lama aku suruh join dia...aku siap gtau lg...aku xkan bg notice benti selagi aku xsign b&w dari kompeni dia...aku sign tp setelah aku di counter oper...aku kembali ke jwm....seb baik aku x wat byk hal mase dulu....

aku bersyukur ade kat sini....alhamdulillah...
cume next week aku kene p training 2 atau 3 bulan....
krem gak otak aku pk...nak2 plaks sebelum n mase bgun tido...mende ni la yg bermain2 kat otak aku..huhuhu

aku ade tanya aku nye bos td...
bos, kalu ai xtahan...can i come bek sebelum 2bulan?? **wat muke sedeh**

bos: i'm sure you will be ok there...if anything, juz contact me or manager directly....

adehhh....pastu dia kata aku xde atitut problem, xde ape yg nak drisau...huhuhuhu...saiko saiko...

demi karier aku dlm bidang ni..aku pegi jugak..lg pon aku yg termuda dlm opis ni....so, ini la peluang utk aku belajar mende2 yg org tua dah xnak buat..hukhuksss...mmg best, tp best lg kalu partner ade di sisi.huhuh

babe,
miss you & love you!

3 KoMeNs...:

shoeque November 14, 2008 at 2:13 PM  

masa muda ni pegi la mana2 tmpt yg ditempatkan tu. bkn buat apa pun, buat keja je pun kan. jgn main mata, kang report kat haza. haha.

tunggu neh, lawatan sambil berseronok weols ke sinun. weehhaaa. anybody want to follow ? lalala.

.....picky..... November 14, 2008 at 6:57 PM  

hehehehe... i'll wait for u ol okay....

jgn janji kosong tau!!!
hahahaa...

**gurau**

.....picky..... November 14, 2008 at 6:58 PM  

oh ye...main mate eh, mane der main mate.....

main2 kije tatau la...hukhukss

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP