sy x epi pon ari ni...

>> Friday, September 12, 2008

huh...alhamdulillah...da siap berbuka puase ni....
sedap gak makanan....

sebelum berbuke....aku ade sesi bertekak ngan senior2 & kawan tempat kije..hehehehee
tp, ade yg masih tersangkut di dada aku ni...geram nak gtau boss jak..huh

xper...1 day aku gtau gak....

tgh2 aku bertekak dgn senior aku...tetibe boss ngan x tahan nyer kuar bilik die n dtg menyape kami sambil bertanya 'wat happen'

aku pon gtau la....pastu die diam dan pegi kat kawan aku tuh plaks.....kebetulan kawan aku tuh bg problem yg die create kat aku.....dgn kompiden nyer...

aku pon, check ngan org yg berkaitan...rupe2 nya dia nak supporting yg seharusnya kawan aku tuh kasi tp since kawan aku dah pas mende tuh kat aku....aku jd hangin lg skali....mende yg sama gak di minta oleh resort...

kesimpulan nya:

kenapa resort mintak LOU dr opis sedangkan die nak proof of payment jak-dorg salah
kawan aku-kenape ko xwat proforma invoice tuh bebetul + kije xsiap, tglkan plaks kat aku yg sedang marah.....ggggggggggrrrrrrrrrrkkkk
senior aku-nak tunjuk terer la kunun-aku lawan jerk balik....
boss aku- nnt aku gtau citer sebenar dr a-z nak??
budak acct-aku kasi payment + proforma bukan setakat nak soh ko filing jerk, at least...aku dah charge, ko double check la dlm system tuh betul ke x...aku dah tolong pastikan payment leh go through...ko wat la part ko...aku pon bukan tau pon further action....

best part....
lepas bertaki2....si kawan suruh aku scan supporting utk die sbb die nak balik awal-kije xsiap, ko expect others buatkan utk ko??
senior-leh plaks pas aku panas ati, ko ajak aku berbuke sesama...aku panasssssss
resort's operator-bodoh, terms pon xtau...harap jak kije 8tahun
dak akaun-xwat kije, gosok perut

aku-jd mangsa sbb buat booking tapi org lain sambung x complete..

huh!!!!!!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP