ahaksssss.....

>> Thursday, September 11, 2008

soooo mucchhhhhh fun!

ehehehee....

saya gumbire semalam apebile melihat org2 di sekeliling saya juge bergumbire!
terima kasih buat saya gumbire!

ya la kan....
kat tempat kije, perasaan lain...tensen jerk.....nak2 plaks kalu kene marah, padahal kesalahan tuh bukan la ade kene mengena ngan kite...positif way...listen & learn...

perjalanan p kije, perasaan malas nak p bertambah teruk apabile cermin kete tepi partner pecah. wacth & learn....pecah x sampai sebesar tapak tgn, tp kene bayor dlm 200 ke atas...apekeheinyer...kalu ku tahu...aku keja dak yg bawak motor tuh...ceitttt....

bersama kawan2...
perasan malu + seronok..hikksssss...no further komen

kat rumah...
sedeh bile tgk ikan ku mati 1 persatu..hukhukssss...
dah x best nak lepak ruang tamu sambil memerhatikan ikan2 ku berenang

xposer...
perasaan gumbire sbb leh makan eskem pagi2 sambil celup2 coklet hersey!!! hehehehe

tido...
sonok and ikut suke aku nak tido kul baper & bangun x terlalu awal sbb kije tghari..hikksssss

wink2...

dalam sehari...
byk perasaan yg terpakse kite hadapi....
seb bek la kije x byk....erkk???
junior plaks wat kije byk?? abis??aku wat per??adessss...

jgn malas2 buat diri ku...

-picky-

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP