huahahaha

>> Wednesday, September 10, 2008

malas nak update blog....di sebab kan byk kije last minute...tp seb bek ari ni x byk kije....
siang td system down...so, aku berpoya2 la ngan kawan2...hikksss

alhamdulillah...aku dah dapat suaikan diri ngan opis ni....syukur sgt...xde la idup aku tertekan...lg pon ade junior dah...dorg plaks kene wat kije + belajar sebagaimane yg aku penah alami dulu....

mmm...tp wisau gak, takut aku terlalu spoil...nnt slow plaks wat kije...
perut meragam semacam jerk....makan mihun td, best gak tp manis semacam....xper la....ai laik the sotong sambal...hikss

siang td, mase partner ku anto p kije....ade motor langgor cermin tepi kete partner...sian die...
tu la, kalu aku p naik train pon xper td kan...ishkk2...sian my love....

die mc ri ni sbb lg pon, dah lama x rehat...bodoh bos die bagi cuti x konsisten...cube kalu die..lepas 2 mgu kije baru cuti, how they feel...geram ai....

bulan poser ni kene byk bersabor...ujung mgu abg ajak aku berbuka kat rumah die...abis tuh...bile masenyer aku nak wat kuih raye...nampak nyer kene wat kat rumah gak la ni...baru ingat nak rehat2 kat umah...huhuuhhu

mmm...aku nyer hati kat kampung dah ni, x sabo nak berbuka kat rumah....kat sini pon ok, tp byk berbuke tgh jalan la..kat tempat kije la....last year pong, time org berbuka, aku bekerja...naik muak la pulokss....

tp, nanti aku musti windu partner ku...

dak yan...bile ko nak mintak mahap dr aku..ko kan byk ngata lelemak yg aku ade... (elehhh..jeles la tuh..ceiittt)

aku dah xpenah nampak ko on9 malam2..ko p terawikh erk??
ko jgn p karoke udoh yer... (erkkk???)
hhehehehee

k la...nnt ai update ngan gambo makanan lg yer....

pssttt: ai dah rajin masak di ujung mgu...wahwahhh...
makin berlemak la gaya nyer ni...

-picky-

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP