Kau pegi jua....WTH LOVE...

>> Monday, April 19, 2010


To my dearest Kiki,

Kiki was my little fluffy
who would sometimes look scruffy.
He was sometimes naughty
But was always funny.
He passed away yesterday
And will be dearly missed every single day.
I dun really know why he left
but I'm sure he's now in a place of the best.
Goodbye my little little one
I will always love you

You are now not with me anymore but for sure...you go to a better place....I miss you baby.....Yesterday I kissed you for the 1st and the last time......I didnt know that you will leave us...it so fast, for more than 11 months we live together..... I tot of buying something for you for our anniversary this coming 28 May...tp xsempat...

Ki, mintak maaf eh sebab sllu kaco2 ki....kami sllu ejek ki kuat makan....walhal.....xde la byk pon ki makan....mungkin sbb kami suke tgk ki serbu bekas makanan setiap kali kami refill bekas tuh......

Piki suke tgk kiki tido....ade macam2 gaya...tp xsempat nak amik gambo sbb ki sensitif skit...suke lari2 kalu terdengar bunyik2....

i pon x suke amik gambo ki sbb masa kecik2 dulu kami sekeluarga percaya..kalu amik gambo kucing...mmg xlama la kucing tu xde....tu yg penah snap skali dua jerk amik gambo ki.... Xsempat pon beli partner for Ki, takut sgt Ki pegi....takut Ki kene gigit...sbb ade member2 tuh,hamster dia mati sbb dorg gigit each other....xsanggup....

sedeh nyer mmg xterkata....bengkak mata aku ni....ki mati time tido....dia tido sambil meniarap.....tu yg sedeh sgt tu.....sbb kami suke intai dia tido n makan......he is do adourable and cute.....mati plaks sambil meniarap kat bawah bekas makanan....waaaaaaaa...ki...i wish u can wake up and eat....

Dia pandai, lepas kami marah dia sbb hari2 wat bising.....dia da xwat bising.....pagi2...aku nak p kije, dia musti jenguk.....balik kije pon,dia la yang greet weols...especially waktu kami balik bersukan....dia pangjat sana...pangjat sini......cari perhatian.....yer la, weekend pon x dok umah agak nyer....

Apela nasib.....last month phone ilang...this month Kiki ilang.....masa phone ilang...xde plaks aku nanis....tp, bile haza sms kate kiki x bergerak....terus jantung aku macam nak stop...muke jdi merah padam.....mule2 aku xcaya....byk kali soh haza check...takut dia pingsan...kadang2 ade gak dia malas nak bangun...tp skali 2 jak la.......

aku dokkat opis diam jerk...wat kije cepat2...nak balik tgk kiki...kawan aku siap tanya.... kenapa aku diam jerk walaupon big bos xde....aku x dapat pon beri tumpuan pada kije td....

Ki....maaf yer kalu sbb piki, kiki pergi.......deeply.....

Piki sayang Kiki.... :(

5 KoMeNs...:

shoe April 19, 2010 at 11:37 PM  

sabar ye piki.. mmg sedih hilang haiwan yg kita sayang ni...

nexus_fms April 20, 2010 at 9:38 AM  

takziah tuk piki..

sian piki.. jgn nangis lama2 yer? nanti mintak Haza blikan geng baru.

mem April 20, 2010 at 7:47 PM  

siannyer... sabar yer...

.....picky..... April 20, 2010 at 10:04 PM  

kak shoe...mekaseh....piki sedang bersabar...
nexus:xmo pet dah....nnt kene sedeh camni lg...
mem:nak peluk memmmm....

adi April 22, 2010 at 11:20 AM  

untuk menebus dosa aku pd kau..aku jnji akn blikan yg baru..

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP