>> Thursday, April 22, 2010

few hours a go... 1 incident telah berlaku....kesian bibah....

dia berada di tgh2....jadi mangsa keadaan.....keputusannye....tgk pagi sok cmne...aku nak EL pon xleh....xde org kije...da ade org amik EL and training...

yg kesian....haza la....isok dia training....dah la kami nak blah dah..kalu dia ade sijil tuh lg bagus...tp nak kene setel kan gak pasal bibah ni....

baru la aku paham perasaan slay yg sllu x bernasib baik ngan pakcik pakcik....

aku just cakap pakcik tu break emergency....dia hamuk 1 jalan raya tuh.....very defensive...tu la melayu kalu dah perasan dia tuh kaya sgt...yg aku pelik nyer....ntah kete sape lalu kat tepi..tetibe pakcik tuh lambai...'hi dato'....yerkkkkk...uwekkkkkk!!!ko ingat aku heran sgt ker ngan pangkat2 dato ni?

kalu dah perangai n mulut macam cibai...taraf ko tuh mmg kat bawah telapak kaki aku jerk....
beria pakcik tu kecoh2...anak dia yang memboyot tuh pon...xsedar ko tgh bawak perut...nnt mulut cibai ko tuh turun kat anak ko...ko x takut ker?

hanya Allah yg tahu....

polis2 tu pon malas nak layan dia...boleh pakcik tuh cakap aku maki dia....dia ingat aku takut kat polis tuh ker? aku malas nak kecoh2..wat malu jerk...sumer org tahu dia defensive...mcm b*bi...

aku ni mmg malas sgt nak bercakap kasar ngan org...tp kalu ko dah cari pasal ngan aku....mmg sumer perkataan di atas akan terkeluar gak la kan....even dlm hati aku..ko ttp kene seranah ngan aku!

seb bek abg bm* tuh ok....tp weols pon tatau keputusan yg weols buat ni betul ker x...banyak betul pengaruh nye td....kalu kami dah wat baik kat abg tu...harap kurang la sikit kesusahan aku di masa akan dtg....aminn....semoga berjalan ngan lancar....

kepada pakcik....Aku harap pakcik balik n pikir masak2..patut ker pakcik buat / cakap cam tu...
kakak mengandung...aku percaya ko semayang tunggang terbalik xmcm aku....aku harap ko buleh berpikir secara baek nyer di masa akan dtg...moga dtg la keinsafan dlm diri korg tu...

abg bm...aku harap uols jujur...
abg2 berpeleseran....mintak maaf, no bisnes for today..
bibah..aku harap ko byk2 bersabar....segala nyer akan pulih seperti sedia kala...
sayang...bersabar n lebeh berhati2....
ayang...sentiasa la bgi dorongan positif kat sayang......byk lg dugaan yg akan kite tempuhi..this is just a beginning...WE HAVE TO B STRONG....

3 KoMeNs...:

adi April 22, 2010 at 11:17 AM  

sabar yer...kbykan org dh xrasional...kite yg ingat diri kita rasional tp xtau rasional ke x sbena ni hrsla bbtl rasional..

shoeque April 22, 2010 at 12:11 PM  

sabar ye piki.. masih jauh perjalanan korang.. nak sampai ke usia kitorg, laaaagi byk cabaran dan dugaan... life goes on...

.....picky..... April 22, 2010 at 10:52 PM  

adi:hihihi...b rasional kan..

kak shoe: mcm tu la agak nyer kak shoe kan....cume kami rasa keadaan kami skrg ni semua nyer secara mengejut...waaa

byk surprise!

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP