sebulan sekali

>> Wednesday, February 3, 2010

sebulan skali...aku musti sakit kaple

ade je perasaan yg tidak menguntungkan bermain2 d pikiran aku....

mengamuk, menangis, jeles...

tp...aku paling xsuker kalu ianya melibatkan pasal aku nyer kije....aku dah bg 100% komitmen pada keja aku..tp kalu ade gak nasib malang yg menimpa....aku jd hampa ngan dirii sendirik...

dah nak cecah 5 tahun dah aku kije...

boleh di kire jerk baper kali aku amik mc, ponteng pon x....tp aku penah la no show..tp at least aku terus jerk tgl kan company tu...

betul ke perkataan 'SIAL' tu...kalu korang..korang cayer x?

aku, ikutkan mmg xcayer...sebenarnya bergantung pada diri sendrik.....ntah la...malas plaks nak pikir...

dgn bykkan komitmen ni...aku mcm nak quit insurance n nak melabur mcm yg abg aku buat...dah x sabar nak wat bisnes sendrik.....dah lama aku nak wat cafe n bisnes centre, pastuh aku leh la sambung studi,....tp modal xde....

2malam yg lepas,aku chat ngan abg aku...kene bebel ngan dia...dok tanya aku...bile nak beli asset..aku yg perasan mude ni......dgn lantang nya menjawab...aku nak enjoy duluan...pastuh kene la bebel 4 bakul...buatkan aku insap n dah mule menanam azam nak kumpul duit sendrik....xmo hidup nak bergantung pada org lain......betul la nasihat nya....

tgk la camne.....
aku cam nak ikut cakap abg je dah....hrmmmm

2 KoMeNs...:

.....picky..... February 3, 2010 at 7:09 PM  

ayg..

syg kan ade..jgn risau ye..susah senang kita tempuhi bersama k..

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP