ada dia...

>> Thursday, February 4, 2010

mlm td...aku nangis2 col mak aku..wakakkaka(malu plaks bile terkenangkan, teringat zaman kecik2 dulu).....mak aku wisau gile...apo da aku ni....wat mak n si dia wisau jak...

si dia plaks dah marah2 apsal aku balik lewat...siap aku bersedu sedan lg time bercakap...

smlm...time aku dok meratapi nasib diri aku ni....tibe2 aku teringat 2 org penting dalam hidup aku...mak & dia.....

'mengapa la aku bukan salah seorang yg bertuah'
ayat aku yg x bersyukur...kan.

tibe2...aku dpt plaks berpikir ngan waras....tp aku sebenarnya bertuah sbb ade dia...so far, aku jerk yg sllu tuduh dia minat pompuan2 yg menggatal kat dia tuh..padahal, si dia sanggup tgu aku makan lambat...kdg2 kalu dia coti..aku kije sampai lewat ptg, time dia amik aku balik kije, baru dia makan...(padahal aku dah berkali2 makan kat opis)...aku ni, buleh jerk bersenda gurau ngan sesiapa aje yg aku suke..si dia plaks...sllu mengawal perlakuan supaya aku xberkecil ati....(maklum la...kuat benor jeles nyer)....

hakikatnya,aku beruntung sbb ade dia...aku xperlukan sgt org lain (merujuk pada kawan2 di tempat kije).....sebab dgn ade nye dia sorg pon dah mcm aku punyai ramai org yg sgt menyenangi diri aku....dia plaks, aku tgk...budak2 tempat kije...mak ai...minat sgt ngan dia...buley wat fan club kot (ececececehhh..pasan plaks)...tp betul la, dia di senangi oleh ramai org.....walaupon dia xperlu tarik perhatian org lain;contohnya cakap kuat2,ketawa kuat2.....expose....oh ya...bukan minat mcm artis ke, minat mcm minat nak kawen ke...tp mungkin dgn kata lain....dorg sgt selesa ngan dia,mebi dia ni tempat dak2 ni mengadu kot...n mungkin dia seorg leader yg xgiler kuasa! hahahah...ntah la...aku assume jak.....

1 lg...ini pon penting sgt dalam hidupp aku...mak aku....mak ai syg sgt kat ai uolsss, mcm2 dia wat utk aku.....tp, aku sedar gak...setahun,aku leh amik beberapa hari jak bercoti ngan dia....kejam kan....love u mum....adik akan cube utk sllu jenguk mak kat kampung....tatau la ape yg adik bz kan sgt nyer....tp...betul bz mak....kdg2 nak sembang ngan kiki pon xde masa....ngan si dia pon, weols buraks dlm kete time balik kije jerk...sampai kdg2 dia xleh focus nak drive sbb anak mak ni asik nak bercerita jerk...x nyempat2....adessss

so, azam sy tahun ni....nak kije betul2...nak simpan duit, nak byk spend time ngan si dia,family n kawan2.....

mmg hakikatnya keje hotel, we have no life...but a lot of commitment towards guest, people nyer expectation,company,brand dan mcm2 lg...every single word is a komitmen...huh!

xde perkataan try, tak tahu, entah,nnt laaa, tidak, saya rasa dsbg nyer.....sumer tuh xkn laku....ahhh...malas dah tulis..mau tinton.....

i bangga kalu uols puji haza, tp ai jarang puji dia....hahahahaa.....kesian kan....puji dlm ati dah la kan.....

4 KoMeNs...:

Pencari Hati February 4, 2010 at 12:00 PM  

cik piki.

perangai kamoo sama jer ngan partner saya..
xpernah puji pon saya..
dye cuma tahu menghentam jer..

dye kawan orang lain boleh tapi haku bila kawan ngan orang lain...dye dah bising2...

adi February 4, 2010 at 4:18 PM  

adek??hahhah
npe sesedih je ayt..

.....picky..... February 4, 2010 at 6:19 PM  

waaaaaa...syg nak nanis....
x perlu nak puji-pujian or nak bg hadiah or ape2 jak..yg penting...ayg sgt menghargai syg.. itu dah cukup sgt tuk syg..huhuhu.. ILOVEUU

.....picky..... February 4, 2010 at 10:55 PM  

hi alone....
tq for your komen, ade pembetulan....piki xsllu puji dia tp xde gak hentam dia....

ai xsuke dia ngan org lain sbb mmg mudah kot org nak jatuh hati/rapat ngan dia.....(referring to myself)

adi...
aah..sedey...jum men badminton!

syg....

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP