serabut di minda......

>> Thursday, September 20, 2007


xtau la napa...perlukah aku lalui semua ini....
harus kah ku pujuk hati ini lagi...xtau kenapa nasib aku sentiasa macam ni...lemahkah aku....ntah la....tension tul....kalu da tukar tempat ikut perjanjian...jgn la suker2 nak buat jadual sendirik...menyusahkan org lain nama nya...esok x sepatut u cuti tau...kalu nak duduk sini, kene la cuti hari ahad....kenapa awak ade pilihan??? pening la....da agak da....esok musti aku kene naik atas...tempat da ubah lain....xselesa da nak kijer.....td da ader guest mintak tolong buat kijer dier esok.....waaarrrghhhhh~~~~~ tension...kenapa la aku pikir byk2 neh...bukak email byk lg change form.....sapa yg bukak email nnt...tp dgn prihatin nya n takut kene basuh...aku da print, letak jerk la dalam file neh....adehhhh, minggu ni aku cuti ari sabtu (on request) sbb nak p tgk performance kat sentul west.....ade tiket free...ape lagi...sebat la....hikhikssss....

tension la tension.....tp ade guest tu kata bawak muiara dari sarawak...patut ker aku amek...kang dier jampi2 aku kang...abeh la....baik aku hadiah kan kat mak aku kan???gud idea.....byk nye lg polo up neh.....bill meeting room td akak tu x settle kan lg.....main balik camtu sajork...kalu aku ni ja'at....da gtau boss da neh....hehee, xmau la....biar die jawab sendirik....

k la...da lepas kan tension...nak compile kan comment form la plaks.....hikkssss.....sambil menyelam minum air......

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP