>> Friday, September 7, 2007


Haiiiggghhhh...ntah la...kesian laks kat bos aku tuh........
ntah aper yg aku kesian.....biase nyer boss akan buat kite nyampah kan??
tp boss aku ni buat aku rasa geram nak marah tp kesian kat dia...sebagai manusia biase...aku paham dengan kijer die.....sebab kami bekerja dalam bidang yg sama...cuma kuasa jerk lain....aku cuba buat yg terbaik untuk tepis rasa kesian tuh dari diri aku.....mmg la bengang kalu sumer nyer suruh kita jerk kan....tp selalunye geram aku tuh 2minit jerk.....pastu aku tengok dier....alahai....kalu aku xtolong...kang dia laks yg kene marah ngan big boss....so, dengan raser itu....tu tahankan diri....polo up la utk dier ape yg patut....huhuhuuh, ramadhan kian menjelang...waaa....sungguhla byk nyer kijer...nak bukak ym pon da malas ahhh.....maap la yer....mase ramadhan nnt kiter ronggeng kat ym....sebelum ramadhan ni...xsempat...balik umah pon sebok buat ketupat deco, siap tdo dalam ketupat tuh...huarrrgghhhh...tp aku bangga la jugak...akhirnya aku pandai buat ketupat....hurrrayayayyayayayayayayeaaayyy......
emmmm...malas da nak nulis neh.....sambung buat kijer, nak laminate menu laks......ayo la p berbuka puasa di sini yerkkk........

2 KoMeNs...:

Anonymous September 9, 2007 at 6:28 PM  

ahahaha... pingu.
wpn kuar bunyi je dr mulut dia, tp leh paham apa mksud tu..

:)

.....picky..... September 10, 2007 at 9:04 AM  

hikhiksss...betul tuh....suker.....

tepuk tgn utk org yg buat pingu......

;p

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP