citer2 saya....

>> Monday, December 6, 2010

bile saya pikir kan balik....

walaupon saya tidak berazam utk itu...tp saya sentiasa cube & berusaha ke arah 'itu'....

iaitu...saya nak orang2 di sekeliling saya gembira, saya nak dorg nampak chantek & ceria & bersama2 berjaya...

oleh itu.....dengan berangan sebagai tuan puteri yang chantek ala2 rapunzel...saya tak mampu nak nyanyi mcm dia sbb suara saya xsedap....nnt kang jd lain plaks...hati yg nak gembire terus jd merana sbb dgr suara i uols....

sepuluh bintang utk Rapunzel bile dia nyanyi ramai2 dlm tempat kaki minum tu...

siyes, saya berangan nak jd camtu la...

1. nak encourage org gune kan kekurangan dorg sebagai pembakar semangat utk org lain berjaya...
2. nak serlahkan lagi charming org tu tanpa perlu transform diri dorg jd erra fazira or shane, cukup la jd diri dorg sendiri & be charming
3. mujur la aku dapat keje aku skrg ni...sbb aku suke huraikan kekusutan org...contohnya dorg tak tau or malas bacer, aku gtau dorg..ala2 jd penasihat gitu...i like..walaupon kdg2 kedegilan dorg wat aku geram nak cekik...
4.nak satu kan mana2 pihak yg terpisah...contohnye nak 1 kan kawan2 lama..

korang masih lg hidup dalam kesedihan?

i sedeh sbb xkurus2 lg..xdapat kawen ngan wanita pilihan saya secara legal supaya weols leh balik kampung sama2 tanpa syak wasangka..

saya berciter2 nak ade harta sendiri & business sendiri....supaya saya leh bahagi kan masa saya dgn keluarga, partner & friends...

tp saya perasan...kalau saya ade berharap nak dapatkan sesuatu...saya xleh gtau out loud sbb nnt xmenjadi..betul kew mcm tu? mebi Allah mengajar kite supaya it doesn't sound riak to others...mebi la kan...

aku percaya...Allah ade plan utk kite semua..terpulang kepada kite utk menilainya...bak kata shah rukh khan...dlm dunia ni, hanya ade 2 perkara..baik & buruk...kalau kite dapat differentiate kan nyer & berjalan di atas landasan yg baik...insyaAllah Dia sayang kite...aminnnn

saya percaya...ape2 yg berlaku bergantung pada hati kite...

for me... i try my best to make people around me happy...

just 1 thing...i feel down if i try ma best to make sumone happy but they just don't care & ignore us...

however, back to basic.. there might be sum reason y it become like that...we have to respect it until they are ready...

siyes...kalau sape2 yg ade FB stret...kalau korg perasan...ade sorg kawan aku yg putih melepak tuh(mcm cina tp pakai tudung)...dia housemate aku dulu & used to be ma best fwen...tp tatau ape yg dia pikir for years....aku buang segala prasangka aku dan berdoa dia pon sama...lama2 alhamdulillah...berkat kesabaran, segala nyer dah pulih cam sedia kala..

skrg...my mission is.....my family...i wanna bring back all the shining2 stars in our house....i mean hopefully there's a lot more stars there....wait for me & we will be happy forever & ever....

to my dearest fwen yg berbelas ketul tuh...thanks for be with me all this while & you guys ni kire sebagai pembakar semangat utk kami lebeh berjaya & hidup gembira ever after...ceewaaahhh..

for my beloved 1....thanks for everything.. you are my strengths, my mirror...my destiny....love u so so so so so muchhhhhhhhhhhhhh!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP