awesome!!!!!!

>> Saturday, January 30, 2010

wat a great weekend...spent time with my honey n fwendsss....

wow!

bermulanya malam 27 ari bulan.....berdating ngan cik h di nailys-sentul...tgh2 makan seketul daging....tetiber cam nak tgk muvie.....bergegas ke mv.....(mule2 ingatnya nak tolong mem...walaupon x commit ape2....tp dah pasang niat di hati....tp ape buleh buat...kami p layan JC dalam spy next door....sepatut nyer aku beli cd jaks...xde la best mana pon...tp aku bangga gak....mmg 1 malaysia betul dlm panggung tuh....mat salleh pon ramai tgk filem dia...

xcukup ngan itu....pg nyer kami p lowyat....bukan beli wii yer slay...angan2 nak beli wii tuh dah terkubur..hukhukkssss....nnt la...

malam nyer pegi memekik ngan kawan2 sambil makan triffle.....janji eh...kiter berduet lagi lagu hantu tu ye.....

pagi jumaat....melangsaikan segala utang piutang....siap ngan c/card pon aku dah langsai kan 1...ade lg...xper, slow2....makan2+beli baju nak men futsal........warne oren..hikhikksss

malam nyer.....aku heran kat slay,haza,adi and dian.....pesal ape ntah dorg tgk cite anto sambil nanis2...heran2....

yeay! main futsal di pagi sabtu....aku tatau ape2 peraturan pon pasal men futsal....xpenah men....game pertama...aku asik tahan bola ngan tgn la, mengeram bula la...adesss...malu2...(ape ko ingat ni main net ball or basket ball or volley ball ker piki oiiiittt!!!!)...bikin malu....

best aku tgk dorg main...geng cilik menang!!!! wow.....geng badan sedap2 dpt no2...(kecuali haza la)...hikhikkssss....

love it!!!!!nnt kite main lg yer....

oh yer! aku terlupa nak mintak maaf ngan sape2 yg aku terlanggar kat dalam padang tuh time main...sowi eh....jgn marah2 k....

main 1jam...tido 5jam...(haza tambah lgi 2 jam.....kire sendrik)

isok...mau sopping....yey!

xtvt paling menggembirakan...wuuuhooooooo

k la...bayen!

4 KoMeNs...:

slay January 31, 2010 at 6:27 PM  

wahhh..byk brg bli masa shopping..? huhuhuhuhu..
erm..ak nangis masa tgk cite antu sbb ad org 2 jd antu bawang..hahahahahahahahahah..
pstu ngelat masa nk jadi antu taugeh..hahahhaha..

.....picky..... January 31, 2010 at 10:10 PM  

hahahaha......aku xsuker jd antu togeh...xseswai ngan aku...org cam dian,haza n erin jak seswai ngan togeh2 tu sumer..hukkkssss.....

xbyk la slay...aku xkaya acam ko..hehehehe

slay February 1, 2010 at 12:59 PM  

beb..ak hanye kaya budi bahasa okhey..huhuuhuu..

.....picky..... February 1, 2010 at 11:14 PM  

iyo la tuh....aku nak jd supan gak la bile jupe ko nnt.....

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP