aku ingin.....

>> Saturday, September 5, 2009

hrmmm...bagaimana utk aku meminta keizinan ibu ku & partner ku bahwa dalam masa setahun akan datang...aku ingin melebarkan sayap ku ke Dubai....ingin sgt rasa nya bekerja di tempat orang...

aku penah mintak ngan ibu ku....dia x benarkan...
partner ku....dia pon xbenarkan...

tp tatau napa...perasaan ku melonjak utk pegi.....adoi...

izinkan aku.....

tulunnnnn....

3 KoMeNs...:

Rie Zarchry September 8, 2009 at 10:18 AM  

pujuk la dorg, picky
strive for what u want :)

Fanta Giro September 8, 2009 at 1:30 PM  

wah cikpiki nak ke dubai... ready ke nak pakai jubah and hijab? ke tak perlu. Dubai panas wooo... dah la kena layan org ME ni yg lagi byk songeh.. sanggup ke? Tapi kat sini pun mesti u dah lali dgn karenah diorg ni kan so shouldn't be a problem la kan.

Anyway... if its a good opportunity you have to explain it briefly to them. Set a period of time to work abroad takkan selamanya nak keja sana kan...

Well, it's good.. New environment, extra experiences. Semoga cikpiki maju jaya.

.....picky..... September 9, 2009 at 8:51 AM  

thank you guy....

piki dah pujuk...tp belum maseh berkesan.....

piki tau org midle east neh mmg ler keras paler...tp dorg nak yg terbaek jak..kalu dorg suke...dorg x kesah bayar lebeh....

nak experience jak...lepas beberapa tahun..balik mesia semule...hukhukksss

nanis

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP