aku ker?

>> Friday, January 9, 2009

mmm....

sejak akhir2 ni...aku terlalu sensitip....
macam2 berlaku tanpa aku plan atau ape pon....

sekelip mata aku buleh jadi macam harimau, sekelip mata aku buleh jadi macam kucing dan sekelip mata aku leh jadi macam2 lg...xperlulah tulis berjela2...penat

yer la, mungkin kami dah lama dok jauh2...jupe pon 2-3 jam...masing2 sebok ngan kije....even 2bulan yang sekejap.....balik2 jerk...aku dah jadi haru biru...aku x mintak semua2 tuh jadi....

aku xnak jadi aku yg dulu, pemarah.....
ade jerk yg xkena dalam idup aku....

mule nya...masa kat cameron....aku xpuas ati ngan rumah yg aku sewakan untuk kawan2 aku....aku dah start marah2...dia pon suke marah aku dengan mende2 yg aku buat secara xsengaja..hukhukkssss...

paling memedihkan....
time gaduh2 tuh...aku nampak byk sms dr kawan2 dia..huh....aku lagi la angin kan...walaupon bukan nya tulis chenta2 tp....even bertanya khabar pon aku tetap bengang...

aku perli2 si dia....marah2...macam2 lg la...
sampaikan si dia macam takut ngan aku

impaknya...aku pon jd macam takut ngan diri aku skrg ni....
adakah aku jd seperti dulu...

aku sllu marah2, cemburu xtentu pasal....
lama2 hubungan cinta aku terputus macam tuh saje setelah 4tahun bercinta...tp aku bersyukur la....aku bersyukur sgt putus ngan ex aku...

aku dapat si dia yg dulu nya penyabar...dapat terima aku seadanya....paham aku....

tapi persoalan nya...masih kan dia seperti yg dulu??

****ahhhhhrrghhh....perasaan serik & dendam bermain dalam pikiran aku, aku mule mempertikaikan ape yg ade di sekeliling ku...aku cube buat yg kononnya sehabis baik...sehabis baik?? aku tak tau la...baik atau aku seolah2 mengongkong dia....entahla....

aku cume dapat berharap.....dia masih seperti yang dulu dan aku akan kembali menaruh kepercayaan terhadap dunia ini...

aku pernah rebah, berdarah dan parutnya masih ada sampai sekarang....aku pasti, andai aku tercakar....pasti luke tuh akan berdarah lagi, luke nya semakin membesar....

huh.....

andai aku terlalu mendesak...aku mohon ampun....aku cume ingin bahagia dgn cara yg aku inginkan..mungkin aku kadang x sedar......cara yg aku pilih, baik atau tidak untuk kami berdua...

walau ape pon....aku harap dia bahagia.....jaga diri nya selalu.....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP