nak puase dah???

>> Thursday, August 28, 2008

wahwahhhhh....

setelah makan byk2, ganti puasa, makan lagi, puase....tup tup...

nak puase balik dah ari isnin neh???adehhhh...

next year nak ganti poser awal2...azam neh...


sejak aku makan nasi lemak kak N...bile malam & pagi menjelma, aku dok teringat2 nasi lemak die....tp xkan aku nak melukut kat die plaks...mintak nasi lomak sodap tuh, huh..mak malu2..eheeheheh.. (hint2 ni kak N)

then, siang td aku tulis kat skype aku...tingin makan nasi lemak...dorg yg break skali ngan aku ajak p mamak belakang...ajak bungkus nasi lomak...

hehehee....mekasih kawan2...kami makan nasi lemak ngan meriah nyer kat opis....

tetibe aku teringat sebelum p kije pagi td...aku ade sms abang aku, nak p rumah die...nak masak nasi lemak sbb ai dapat resepi baru...hehehe...abg aku set ajerkkk...

skrg ni, td aku makan nasi lemak untuk berbuka...sabtu ni aku nak makan nasi lemak lg kat rumah abg??? ahad nak masak sendri kat rumah sambil cat rumah???adehhh, pingsan..... nasi lemak oh nasi lemak....berlemak2 la nnt ni..

**byk betul perkataan lemak neh**

camne eh berpuase kat opis baru ni....kije shift plaks tuh.....
harap2 cam tahun lepas, turun kg, xmembazir byk duit...aminnnn.....

k la....

nak tenung2 nasi lemak x abis ni...ingat nyer nak sambung makan balik nnt...tgk la kalu x basi..huhuhuhuh.....

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP