mmmmm

>> Sunday, April 27, 2008



haii..... (hai kat diri sendrik ker??)

aku rase dah xde orang jenguk blog usang ni kan...huhuhu...sedeh pon x gune...dah blog x menarik sape suruh kan...

mmmm....bz bz bz...

last week balik kampung...my mak sedara sudah tiada lg...kalu dok sorg2...sllu teringat kan die hingga boleh menitiskan air mate sensorg...aku kuat cover airmate ok...dulu2 mmg la suke jerk slumber rock nanis depan org...

mak cik,
semoga mak cik tenang di sane yer....adeq sentiasa doakan mak cik di berkati Allah SWT... Mak cik pegi hari kamis malam jumaat masa azan maghrib...adik sempat jaga mak cik sebelum di kebumikan...mandikan mak cik...makcik di kebumikan pg jumaat sebab kami ramai2 pakat blk malam tu jugak...(nanis jap sambil tulis..)walaupon da semalaman...wajah mak cik masih berseri...tuh yg buat hati aku terharu & pilu....da dekat 15tahun kami raye sesame, makan bersama, saling memberi & menerima kasih sayang....maafkan adeq kalu adeq ade wat salah kat mak cik yer...adeq ingat nak jaga mak, mak cik & adik..tapi mak cik pergi dulu....adeq akan doakan mak cik...


****************************
laa....internet kat rumah ni mmg buat aku bengang jerk...td dah taip byk2....tibe2 ilang....sakittttnyerrrrr ati aku.... td dah taip byk2 dah..geram tol...nak letak gamba pon xleh....

anne & lara...

tq guys.....lovely& sweet memory juper korang....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP